I’ll write about Madoka Hoshikaze.
She is the 100th graduation class of Takarazuka Music School and the 3rd place in this class.
She was assigned in cosmos troupe and became the female top ”Top Musumeyaku” just the 3rd grade.
She has lovely face, good balanced styles, good at song and dance.
I  thought she is ideal for the Musumeyaku.

Three years ago, She moved to superior troupe, after that moved to flower troupe🪐💎🌸
And she became Rei Yuzuka’s partner. 
She has gained experience, she has became beautiful more and more.

Now Rei and Madoka’s duet dance is the amaging. There is no greater than this!
I’m so happiness when I see their duet dance.
I like Madoka’s smile. She was always smiling to Rei during dance.
That was like lovers. (Of course I know that is not true)

“We are showing a dream, not the real.”
This is the quote of the play Arc en Ciel.
I absolutely agree with this quote.
I love this time that I get absorbed in their performance.
Madoka gave me a nice dream. 
I only have three or four times to seeing her performance. I’ll miss her😭





今日もアルカンシェルを観てきまして、花組さん関連のことが書きたい気分なので星風まどかさん、まどかちゃんについて書きたいと思います🌸


まどかちゃんはスター揃いの100期生、入団時成績は3番でした。

組周り後に宙組生となり、なんと研3でトップ娘役に!早かった印象はありましたが研3とは。!

彼女は可愛らしくてバランスの良いスタイル、お歌も踊りも上手く、まさに理想的な娘役さんというイメージでした✨衣装展示を見ていてもどこに内蔵入ってるんだろうという細さですよね💦


3年前には専科を経て花組に組み替え。柚香光さん、れいちゃんの相手役さんとなりました。

宙組、専科、花組と経験を積んでどんどん綺麗になりましたよね🪐💎🌸


先日も書きましたが大好きなので何度でも書きます。

デュエットダンス、本当に素晴らしいですよね!!!これ以上無いほど素晴らしいです。(観劇直後なのでこの書き方になっていますが私は全組観劇派でどの組も好きです笑)

彼らのデュエットダンスを見ていると本当に幸せな気持ちになれるんです。

まどかちゃんの表情が大好きで、れいちゃんもそうですがずっと相手役さんを見て微笑んでいるんですよね。

今日初めて気付いたのですがデュエットダンスの最初のせり上がりでずっとれいちゃんを見つめながら上がってきたんです、そこだけで涙が出ます😭

信頼と愛でいっぱいでまるで本当の恋人みたいで。(分かってますけど本当にそう思わせてくれる


「夢を見せているんだ、現実じゃ無い。」

アルカンシェル劇中でこのようなセリフがあります。ストーリーの流れはさておき、このセリフには全面的に同意します。

私はこの時間を愛しているんです。現実を忘れて舞台だけに没頭する数時間が本当に好きなんです。

まどかちゃんは素敵な夢を見せてくれました。

まどかちゃんの宝塚での舞台を見られるのはあと数回。寂しいな…

マイ楽まで、大切に大切に観劇させていただきます😭