Congratulations for Maity’s fan🥳

She’s going to play nationwide tour of moon troupe!

To be honest I didn’t notice that at the first time(when I wrote last blog), because I checked only moon troupe members.

After that I checked x then I found out it.


We could see her dance next stages🥳

It’s been a while to act the show✨

She is great dancer, so many fans were looking forward to announcement about play the show!


I feel a little wonder, because Ann Hizuki and Maito Minami were members of flower troupe few years ago.

Now Maity is a member of superior troupe. And next stage, Chinatsu-san is the main cast of moon troupe! It’s pre debut for new top star🌙


My image is that Maity is very popular, she is good buddy with Rei Yuzuka.

Maity came to Rei’s graduation ceremony in Takarazuka, I was so moved to seeing that, I saw it on livestream. It’s so moving to me.

She has a lot of fan, I’m scared that I won’t be able to get the ticket😭


She will add a new breeze for moon troupe. I want to see that performance!

Her dance is great, Her dance is supported by her efforts and experiences.

Recent days, she acted main-cast of “Me and My Girl” and other company’s musical “High and Low The Sengoku”. 

I’m looking forward to seeing it, I think that her performance has evolved more and more❤️


✳︎I’m learning English, so please let me know that if my English is incorrect. 






月組全国ツアー「琥珀色の雨にぬれて」「Grand TAKARAZUKA 110! 」、マイティーご出演おめでとうございます🥳

マイティーファンの皆さまおめでとうございます!!!

実は昨日キャスト見た時には月組生のところしか見ておらず気付かずブログを書いてからxを見て知りました💦


嬉しいですね、マイティーの踊りが存分に見られるはず。…で合ってますよね?

専科出演ですがショースターのマイティーですもん、絶対ショーでますよね?

ショーはアンシャントマン以来本当に素晴らしいダンサーなのでマイティファンだけでなく多くの宝塚ファンがショーの出演を待っていたはずです!


ちなつさんとマイティーが月組全国ツアーというのが不思議な感じです。数年前まで花男だったお二人が、今はマイティーは専科生、ちなつさんは月組トップスターのプレお披露目公演ですもんね。これ打ちながらすでに涙ぐんでおります😭感慨深いです。

感慨深いってぴったりの英語無さそうで検索した文章そのまま転記しました。


あくまで私の中のイメージになるのですが、マイティーってすごい人気がありますよね!

そして柚香光さんとのれいまいコンビのイメージが強くザ花男だと思っています。

れいちゃんの大劇場の退団セレモニーでは、私はまゆぽんが出演されているのでマイティーも絶対に裏にいると思っていましたがお花渡しに出てくると思わなかったので驚きました。ムラ楽は配信で拝見しましたが画面を通しても会場のどよめきと喜びが伝わってきましたし、私も本当に感動しました。


宝塚はどの組もどの公演も人気があるのでチケ難じゃない公演は無いのですが、そんな中でもマイティーの集客力が高いことはみなさん感じているところかと思います。

つまりです。ただでさえプレお披露目で大人気の月組全国ツアーが益々チケットが取りにくくなるという事です😣

市川言霊を信じて、市川絶対行きたい!チケット絶対取る!とここに宣言します!


マイティーが月組公演に出てどんな化学反応が起こるのかとても楽しみです。

何度でも書きますが私はマイティーの踊りが大好きです。

確かな基礎、努力で身につけた筋肉!(ふざけた書き方になってしまいますが本当に彼女のスタイル、シルエットは素晴らしいです。努力が目に見えるほどの素晴らしさです)経験に裏打ちされた実力があります。

専科に異動されてからME AND MY GIRLの主役ビル、外部公演HiGH&LOW THE戦国に出演しています。(ザ戦は観に行ったのでいずれ思い出しブログを書けたらいいな)

きっとますます進化したマイティーを見る事のできる次の全国ツアー公演、とっても楽しみです❤️

チケットとのご縁がありますように!!!



✳︎英語勉強中なので間違いなど教えていただけたら嬉しいです。

✳︎コメントは大変嬉しいのですがマイルールに基づいてコメントを承認させていただきます。マイルールについては過去のブログをご参照ください。