Moon troupe’s casts of next stage were published today!

Umm,,, why didn’t it announced few days before?

It was difficult to apply for next nationwide tour , because casts were unknown!!


I pay attention to some actors, my favorite actors are assigned at BLUFF, so I really want to get tickets at BLUFF✨

The problem is that, Bow hall and Playhouse are small sizes😭
I think it’s more difficult to get the tickets than other big theaters.
I  will win the game of getting ticket💪




やっと月組外箱キャストが発表されましたね!!!

なんであと数日早く発表してくれなかったのー😭

誰が出るか分からないから全ツ申し込むのすごい大変だったよ😭

主演の集客力を見たいのか、誰が出るか分からない方が申込増えたりするのか、固定ファンではなく出来るだけ地方の人に見て欲しいからあえて出演者を出さずにいたのか、、、他にも理由があるのかな?


私は好きなジェンヌさんがたくさんいるので振り分け発表を心待ちにしていました!

今回は好きなジェンヌさんはBLUFF組が多い。もちろんプレお披露目の全ツは見たい!そしてBLUFFは通いたい…

問題はバウとプレイハウスが小さいって事です。あと日数も短い。

全国ツアーは箱も大きいし色々な場所でやるので自分の頑張り次第(チケット取る労力と交通費と宿泊費と有給休暇と体力)でチケットは取れるけど、BLUFFはそうもいかなそうだな。

これからが本当の戦いです。私は絶対にこの戦いに勝たねばなりません。