I went to Kawagoe again and saw two stages!

Today is the last day to seeing this play for me, I’ve really enjoyed this nationwide tour so much❤️


Ad-lib
12:00 
Omae ni Magi, it’s Jun Asami’s signature gag😆
Question, What time is it now?
Answer, Omae ni maji! ( means like “I’m fall in love”)

16:30
Posing of Tonde Saitama.
It’s famous Saitama’s comedy movie.


Today I sat a line18, and I could see Mao Chihaya near my seat when actors came to audience area. 
I like her dance, she is a great dancer. She is going to graduation from Takarazuka until this tour. I feel  sad that I can’t see her stages on the Takarazuka anymore.
I waved a hand to her, then she was smiling to me with waving a hand too!
I was so happy🥳because probably this was last time to seeing her Takarazuka’s performance.
She is very good at dance and song. Thank you Yokochan(her nickname), I like your performance!



I had such a great week to seeing this tour!
Thank you Jun Asami,Snow troupe!
I’ll see live streaming at fifth May✨

Ari Gato Bonito!!



昨日に引き続き本日も川越マチソワでした!

マイ楽、寂しいよー😭

寂しいけど今回は出来る限り頑張ってチケット取って通えて、最高に楽しめたので後悔はありません!!!


先にアドリブまとめ。

12:00

もちネタ、お前にマジ回でした。

夢白ちゃんさんちゃんせーみくん「今何時?」

あーさ「2時(虹)」

夢させ「違う違うー!今何時?」

あーさ「おまえにマジ!!!」(大声)

みたいな感じでした笑


休演日でジェンヌさん多数観劇にいらしていたので14時と言った時に「アルカンシェル虹にかかる橋が公演中です〜」と案内がありました。今日はマチソワともに客席が豪華でした


16:30

翔んで埼玉ネタでした!

雨男だけど3日間晴れでした!日照時間日本一!みたいなことを言って、「飛んでいけそう!!」みたいな事を言っていた気がします。

手でマルを作ったポーズをしていて、多分翔んで埼玉のやつ?

昔見た事あるけどあんまり覚えてなくて映画ネタ分からなくてごめんなさい💦


さてさて、本編戻りまして。

本当通路席じゃないけど18列目に座ったんです。

そしたら客席降りで一番近くに千早真央ちゃんが!!!

いつからだったか覚えていないのですが踊りが素晴らしい事に気付いて以来、まおちゃんが踊る場面ではいつも注目して見ていたんです。

この全国ツアーで退団が決まっていて、宝塚の舞台でこれから見られなくなる事とても寂しいと思っていました。

今回舞台もショーも歌に踊りに大活躍で本当に楽しませていただきました。

まさかようこちゃんを近くで見られると思わなくて嬉しくなって手を振ったら、笑顔で手を振りかえしてくれてとても嬉しかったです!

宝塚で最後にこんなに近くで会えてすごく嬉しかった。ようこちゃん、ありがとう❤️

踊りもお歌もうまくて大好きでした!これからの人生がますます輝いていきますよう祈っております☺️


私は短期間でしたが全国ツアーを追いかけたこの1週間、最高な時間を過ごせました!!

ありがとうあーさ!雪組さん!

5/5の配信も楽しみにしています


ありガートボニート