I went to Kawagoe and saw two stages today!
This is first time in Kawagoe.
It’s not far from Tokyo, about an hour by train.
I thought many today’s audience is fan of Takarazuka, because reactions are different from other area! Probably many people know GatoBonito!!.
When Nagano and Niigata, audiences were very surprised at show, whereas today was not.
Of course today’s performance was so nice as same as other areas💃🕺
   
Ad-lib
12:00
Hikawa Shrine. It’s god of the relationships.Jun Asami said to audience that we got good relationship so please come to Takarazuka for seeing us!

16:30
Crayon Shinchan. This animation is set in Saitama. Jun imitated Shinchan’s famous quoto “Ora Shinnosuke Dazo”. Almost Japanese know this word, but she didn’t good at impersonator.

Today I sat an aisle seat, therefore I could high touched with some actors😍
I really enjoyed today!







川越マチソワしてまいりましたー!

多分初川越です。あーさも言っていましたが東京から近いですね。

今回の全国ツアー唯一の関東です。もはや首都圏の宝塚ファンが集まっている状態(私もその1人)なので全国ツアーというよりいつもの雰囲気に近い。

既に今回の全国ツアーを見ている人や初演を観ている人が多かった模様です。

長野新潟の時のショーの驚きや盛り上がり方とは違いましたもんね。全国ツアー特有の盛り上がりも楽しいけど、今日は落ち着いて観られました笑

もちろん、いつも通りめちゃくちゃ楽しかったです!ただ本当に雰囲気が毎回違うので全国ツアーって面白いです。明日でマイ楽なのが本当やだ!!!なんで名古屋のチケット取らなかったんだろう(友の会で落選したからです)


アドリブ

12:00公演は氷川神社ネタ!縁結びの神様がいらっしゃるそうで、客席に小指を上げて「ご縁、ご縁、ご縁」と。最後の挨拶でも「よいご縁をいただけたので宝塚大劇場にお越しください」と言っていました!


16:30公演はクレヨンしんちゃん。しんちゃんのモノマネでした笑

そういえば埼玉が舞台でしたね、小さい頃は見てたけど今もやってるのかな?

「おらしんのすけだぞ〜」って何度も言ってたけど似てない笑

あんなイケメンのしんちゃんいないよ!体張るなぁ笑

最後のご案内では客席からの挨拶を受けて、あーさ「宝塚大劇場に来てくれますかー?」客席「はーい」のやり取りがありました笑

今日返事した人ちゃんと宝塚行こうね!!!私は行くよ!!!笑



今日ソワレでは通路席でして何人かとハイタッチもさせていただけて嬉しかったですー❤️

希良々うみちゃんめちゃくちゃかわいかった、いい匂いだった、、、

今日も楽しかったー!!!