Kanato Tsukishiro’s last stages will start from tomorrow.
I’m going to see it, because my mom got a ticket and gave me it.
Kanato Tsukishiro, her nickname is Reiko-san, she is one of my favorite actor.
I like her song and acting…and her beautiful face!

My most favorite actor is Michiru Irodori, she is female role of the moon troupe. Michiru is very cute girl and fashionable. I like her acting, it’s amazing! She was acting the various role, it looks like different person every time. I’m really looking for seeing her.

She and Reiko-san were acting at the snow troupe together few years ago, then they moved to the moon troupe. 

I’m sad because Reiko-san and some actors will leaving from Takarazuka. But there are shine because there is an end.

Photo of the show “Bankakyo Hyakugeshiki”




月城かなとさんの退団公演が明日から始まりますね。
母がチケットを取ってくれたので明日の初日を観に行く予定です。
れいこさんは好きなジェンヌさんの1人です。お歌と演技が好きですが、本当に美しいですよね🥰
いつも観劇後は語彙力が無くなって顔が良いしか言っていません。この辺りは英語に出来る力がありません笑

私が一番大好きな娘役さんは彩みちるさんです。
みちるちゃんと普段書くようにしていますが心の中では俺のみちる、って思っています。
可愛くてファッショナブルですが私が大好きなのは彼女の演技で、本当に素晴らしいと思っています!
色々なお役をされてきましたが、毎回別人みたいですよね。ヘアメイクはもちろんですが声や佇まい、雰囲気まで。みちるちゃんの演技を見る事が本当に楽しみです❤️
好きなジェンヌさんについてたくさん書きたいのに英語にするのが難しい‥いつかこんな重い感情も英語に出来るようになりたいです笑

みちるちゃんとれいこさんは数年前まで雪組で一緒で、タイミングは違うけどその後月組に異動してきました。星逢一夜大好きな演目です、サヨナラショーでやってくれないかなと密かに期待しているけど無理かなぁ。

れいこさん以外にも退団される方がいて心から寂しいですが終わりがあるから美しい、それが宝塚だと思っています。
がっちと彩音くんも大好きなんです。この辺りはまた別の日に書きたいな。
今日は英語に出来ない文章が多すぎた💦

写真は前回の月組万華鏡百景色