インテークマニホールドをアップグレードして、48馬力のアップ。
トルクは逆に落ちているので、管路抵抗が減って高回転高出力型になったのか。
ダイノのグラフ見ると、低いグラフが3ケタ仕様なので、NOSありで1077馬力ですね。
NOSなしだと、-200馬力の877馬力と。
このスープラは、前下がりの姿勢がカッコ良いです。
黒豹って感じです(笑)
The TRC Supra got a couple new go-fast goodies! We hit the dyno after installing Hypertune's Race Intake Manifold and a Nitrous Express kit for mid range turbo spool. We couldn't be happier with the end result netting a gain of 45+whp from the intake manifold and 200+whp through the midrange power curve with a 100shot of nitrous turning off at 35psi.
TRC Supra Mods:
3.0L built by Real Street Performance
manley internals
Hypertune Race Intake Manifold/90mm TB
PHR S45 Billet collector exhaust manifold
PHR Triple Walbro fuel system
Porting solutions built/ported head
Precision 7675 DBB
AEM V2
2200cc Siemens injectors
CM FX850 Twin Disc
Nitrous Express kit
TRC Supra Dyno + Street testing Hypertune/NX upgrade!
https://www.youtube.com/watch?v=cNNFPGjny-o