同呀釘去大阪 ,

機票好平,

住宿好平,

交通好平,

呀釘好貴, kakakkaka!!


有機會要再去多次食千房~

kakakka~

仲要舒服寧靜既白濱溫泉,

幼滑既海沙~


牛肉飯+炸雞+烏冬

Wakayama真係好想再去多次,,,
下次我要訓係d沙上面