お元気ですか? | Geo Delux

Geo Delux

ジョージ・フー(胡宇威)日本オフィシャルブログ


Geo Delux

みんな元気?
日本にいる僕の友人たちどう??みんなに会いたいよ!!
本当にみんなが恋しい...
僕のことを忘れないでいてくれて、恋しいと思ってくれたらいいな...
僕はちゃんと覚えているからね...
みんなは僕の心の中にいるよ...本当に会いたい..
日本に行けたらいいな!!
僕の傍にはみんながいるよ。


How is everyone?
How are my good friends in Japan?? I miss you all!!
I miss you very much...
Hope you miss me and have not forgotten me
cause I have not for gotten you...
You are all in my heart...I want to see you very much..
Hope I can go to Japan!!
I will keep you by my side.