Taco Vs Sushi ?! | 元輝のブログ

Taco Vs Sushi ?!

Had the Makahiki Contest this weekend and what a weekend it was! First of all Lance beat all of us and won the Makahiki!! He had some good noserides and some big hits to win the final! But other than that I actually had a professional longboard heat with my wife Takako!! What are the chances?!!! We both made it thru the trials and ended up in the same heat with Kapono, Makamae! But I guess we win as a team and lose as a team. We were just on the wrong side. hahah! Didn't do too well but I had a blast competing against my wife. Probably will never ever have the same heat in a professional contest again. But seriously what were the chances of that happening... hahaha
$元輝のブログ
今年のMakahikiコンテストはいつもと違いました。それはまさかの自分の奥さんと同じヒートで戦いました!!! 貴子はただコンテストを見に来てたのにいろんな人がコンテストに来なかったので遊びに出ました。 MakahikiはコンテストのEntry feeもないし、お昼と飲み物もあって最高なコンテスト。 それで僕と貴子は2roundをメークし3rd roundはまさかの同じヒート!!! そのヒートはMakamaeDesotoとKapono Nahinaと同じヒート。僕は1本しか乗れなくってダメでした。 貴子は2本乗って僕に勝ったと思ったらしい。 まさか奥さんに負けないよね?!hahaha 結果は二人で負けちゃいましたけどもちろん僕は貴子に勝ちました。 hahaha まあ~結果はダメだったけどこんな事はもう2度とないよね!まさかプロのコンテストで貴子と戦うとは! まじありえない! けど負けなくってよかった!!!hahaha 来年はファイナルで戦おう!!!hahha
元輝のブログ ランチ付き!
元輝のブログ 貴子も頑張ってました! この波結構デカクない?!! お疲れ様! Here is Takako longboarding Makaha for her first time! Looks like a pretty big wave eh?
元輝のブログ The BATTLE begins! hahaha
元輝のブログ バトル開始!!
元輝のブログ 貴子はマカハでロングボードは初めてでした。Good job!!
元輝のブログ
かなりありえない話だけどこれが僕の週末でした!!! これからまた勉強だ! 楽しいコンテストでした! また一緒に戦える時が来るのかな??? What a weekend!!!