Beneath The Skin
作曲 SUGIZO
作詞 YOSHIKI

I trust the mistery
Couse it's your true feeling
Pretend to feel the same
to bury your sin
You dive beneath the skin

俺は神秘を信じる
それがお前の本当の感情だから
同じ思いを感じたくて演じている
お前の罪を葬る為に
お前は皮膚の下へと飛び込む

(Hey just give my something)
(Hey something real)

俺に何かを与えてくれ
何か本物を

And Life is a memory
It doesn't dissappear
It's not the way it used to be
Will Jesus reveal
It's blood beneath the skin

命は記憶だ
消えることはない
過去と同じ道ではない
神は正体を現すだろうか
この皮膚の下を流れる血

(Hey just give my something)
(Hey something real)

俺に何かを与えてくれ
何か本物を

Confusion
Let it drown into your head
Injection
Disperse your faith

混乱
お前の頭の中で溺死させてくれ
注入する
お前の信仰を追い払う

Hey darling
Don't you see it's burning life
Till it see forever and ever
It'll never turn into ashes
If you ever get me this smashed with your hand

愛しい人よ
この命が燃えているのが見えないのか
永遠になるまで
消して灰になることはない
お前の手で砕け散ったこの俺を
もしもお前がわかってくれるなら

We'll suffer till your souls rise above
Can you take my breath away
to find the way
Can't find the place
Can't find the world for me

俺達は堪え忍ぶ
お前の魂が突破するまで
お前は俺を夢中にさせることが出来るのか
道を見つける為に
場所を見つけられず
俺が生きる為の世界も見つけられぬまま

I trust the mistery
Couse it's your true feeling
Pretend to feel the same
to bury your sin

俺は神秘を信じる
それがお前の本当の感情だから
同じ思いを感じたくて演じている
お前の罪を葬る為に

Hey darling
Don't you see it's burning life
Till it see forever and ever
It'll never turn into ashes
If you ever get me this smashed with your hand
We'll suffer till your souls rise above

愛しい人よ
この命が燃えているのが見えないのか
永遠になるまで
消して灰になることはない
お前の手で砕け散ったこの俺を
もしもお前がわかってくれるなら

Can you take my breath away
to find the way

お前は俺を夢中にさせることが出来るのか
道を見つける為に

Confusion
Let it drown into your head
Injection
Disperse your faith

混乱
お前の頭の中で溺死させてくれ
注入する
お前の信仰を追い払う

Illusions
of what we used to be
Obsession
Destroy your trace

幻影
過去の俺達の
強迫観念
お前の痕跡を壊す