La Venus
作詞作曲 YOSHIKI

See, see the roses of life
Stand in the rain, blooming with flowers
Breathe, keep breathing my love
No reason to let the world bring you down

命の薔薇を見つめてごらん
雨の中立ちつくして、咲き誇る花を
息をして、生き続けるんだ愛しい人
この世界にはお前を傷付ける理由などないのだから

'Till we die, I'll be loving you dear
'Till we fly from here to heaven
'Till we die, I'll be the roses you tear
'Till we fly from here to heaven

俺達がこの世を去るまで
俺はお前を愛し続けるだろう
天国へと飛び立つまで
死が二人を別つまで
俺はお前が傷付ける薔薇になろう
天国へと飛び立つまで

So don't you cry
It's the end of the world

だからもう泣かないで
世界が終わるその日まで

You say everything's fake
Everything breaks
The colour of the night veiling your faith
I'll swallow your pain
It bleeds through your veins
'Cause we'll see the day break
Stay true to your heart, La Venus

お前は全てが虚構だと言う
全て壊れていると
夜の色がお前を信念のベールで包む
お前の痛みを飲み込んでしまおう
血管から血を流している
必ず夜明けは来るから
お前の心に正直でいて、ヴィーナスよ

'Till we die, I'll be loving you dear
'Till we fly from here to heaven
'Till we die, I'll be the roses you tear
So don't you cry
It's the end of the world

俺達がこの世を去るまで
俺はお前を愛し続けるだろう
天国へと飛び立つまで
死が二人を別つまで
俺はお前が傷付ける薔薇になろう
だからもう泣かないで
世界が終わるその日まで

Everything's fake
Everything breaks
And we won't be the same
But I want you to know my love
 (I'll be there for you)

全ては虚構だ
全てが壊れている
二人は同じにはなれない
それでも俺は知って欲しいんだ、愛しい人
俺はお前の為にそこにいると

'Till we fly from here to heaven
'Till we die, I'll be the roses you tear
So don't you cry
It's the end of the world

俺達が天国へと飛び立つまで
死が二人を別つまで
俺はお前が傷付ける薔薇になろう
だからもう泣かないで
世界が終わるその日まで

See, see the roses of life
Stand in the rain, blooming with flowers
Breathe, keep breathing my love
No reason to let the world take your life tonight

命の薔薇を見つめてごらん
雨の中立ちつくして、咲き誇る花を
息をして、生き続けるんだ愛しい人
今夜この世界にはお前の人生を奪う理由などないのだから