Hero
作詞作曲 YOSHIKI

I’m such a mess
The other day
I hurt my self to see

俺は混乱の中にいる
ある日自分自身を傷つけてみた

Oh if you care
If you believe
Like cracks in the mirror

もしお前が気にしてくれるなら
もしお前が信じてくれるなら
まるで鏡のひび割れのよう

Oh , I slit my skin
´til I, I felt something real
Cause I was losing
Losing my reflection

俺は自分の肌を切り裂く
何か真実を感じ取るまで
何故なら俺は失っていたから
反射する輝きを

There‘s a hero
In you
Inside of you
Oh, who resolved the doubt
But I’m asking why I’m still here
Standing in the rain

ヒーローはいるんだ
お前の中に
その心の中に
その疑念を晴らしてくれる
俺はまだ何故ここにいるのか問いかけている
雨の中立ち竦んだまま

Did I fail you dear
Like painless suicide
You burried the creed
Beneath blood – red roses

愛しい人、俺はお前を失望させただろうか
まるで痛みのない自殺
お前は赤い薔薇の血の下で
信念を葬り去った

Had Iife life just begun
I knew nothing could stay the same
But feeling, can feeling last
Forever

人生ははじまったばかりだったのか
変わらないものなどないと知っていた
でも感情、この想いだけは永遠だと

There‘s a hero
In you
Inside of you
Oh, who resolved
The doubt
But I’m asking why
I’m still here
Standing in the rain

ヒーローはいるんだ
お前の中に
その心の中に
その疑念をはらしてくれる
俺はまだ何故ここにいるのか問いかけている
雨の中立ち竦んだまま

They said there’s a hero
In you, who‘ d fight
with fears
Who could set you free
From pain
From the world
In a world you‘ ve
been left alone

彼らはヒーローはいると言う
お前の中に
恐れと闘っていると
お前を自由にすることが出来る
痛みから
世界から
このお前が独り取り残された世界で

There‘s a hero
In you
Inside of you
Oh, who resolved the down
But I’m asking why
I’m still here
All by myself
Feeling the touch of rain
On my skin

ヒーローはいるんだ
お前の中に
その心の中に
その疑念を晴らしてくれる
俺はまだ何故ここにいるのか問いかけている
雨の中立ち竦んだまま