Born to be free
作詞作曲 YOSHIKI 

Touch the stream an ember ray
Seize the light 
and don't let the falcon find you
Close your eyes and see the sight
Where the sun be free to shine

光線の流れの名残に触れて
光を掴め
ハヤブサにお前を見つけさせるな
目を閉じて視界を広げろ
太陽が自由に輝く為の場所

Born to be free (free forever)
Born to be free (now and forever)
Nobody can steal (steal the freedom)
Our life away(they will not sever)
Born to be free (free forever)
I want to be free (we won't surrender)
We'll be forever free to love

自由になる為に生まれた
(永遠の自由)
自由になる為に生まれた
(今もこれからも永遠に)
誰も奪えない
(自由を)
俺達の人生を
(奴らが引き裂くことは出来ない)
自由になる為に生まれた
(永遠の自由)
自由になりたい
(俺たちは降伏しない)
俺達は愛する為に永久に自由になる

Cut the leash fulfilling death
Try to hide and try not to die!
Into the shadow the butterfly
Where your heart will fill to fly

死の束縛を断ち切れ
隠れようとするんだ
死のうとするな
蝶の影の中
お前の心を満たして飛べる場所で

Born to be free (free forever)
Born to be free (now and forever)
Nobody can steal (steal the freedom)
Our life away(they will not sever)
Born to be free (free forever)
I want to be free (we won't surrender)
We'll be forever free to love

自由になる為に生まれた
(永遠の自由)
自由になるために生まれた
(今もこれからも永遠に)
誰も奪えない
(自由を)
俺たちの人生を
(奴らが引き裂くことは出来ない)
自由になるために生まれた
(永遠の自由)
自由になりたい
(俺たちは降伏しない)
俺たちは愛する為に永久に自由になる

"Just believe in love
Breathe in life
You'll seize the world of difference
You'll cross the line... it's endless
As if destiny has it's own mind
It's love covers mine with blindness
It's hatred cuts through the skin of shallowness
But I wont run
I will rule"

ただ愛を信じるんだ
命を呼吸しろ
お前は違う世界を掴むだろう
一線を越える 
終わりはない
もし運命が意思を持つとしたら
盲目の愛で俺を覆うだろう
浅い皮膚を切り裂くのは憎しみだ
俺は逃げない
俺が支配する

Born to be free
Born to be free
Nobody can steal
Our life away
Born to be free
Born to be free
We'll be forever
We're free to love

自由になる為に生まれた
自由になる為に生まれた
誰も奪えない
俺たちの人生を
自由になる為に生まれた
俺達は自由になる為に生まれた
俺たちは永遠に
俺たちは愛するために自由を

Born to be free (free forever)
Born to be free (now and forever)
Nobody can steal (steal the freedom)
Our life away(they will not sever)
Born to be free (free forever)
I want to be free (we won't surrender)
We'll be forever free to love

自由になる為に生まれた
(永遠の自由)
自由になる為に生まれた
(今もこれからも永遠に)
誰も奪えない
(自由を)
俺たちの人生を
(奴らが引き裂くことは出来ない)
自由になる為に生まれた
(永遠の自由)
自由になりたい
(俺たちは降伏しない)
俺達は愛する為に永久に自由になる