Stab Me In The Back
作詞 白鳥瞳
作曲 YOSHIKI

I'm having sex
Wishing for six
I'm having sex
Touch me, 
Make me feel

セックスしてんだ
6回ヤりたい
セックスしてんだ
触ってくれ
感じさせてくれ

Knock me out Marry
Get me off Jane
Knock me off Marry
Pet me violently

ノックアウトさせてくれマリー
イかせてくれよジェーン
打ちのめしてくれよマリー
激しく可愛がってくれ

Can't you give me more to the last?
I can't get enough
Take me down

最後までしてくれないのか
まだ足りないぜ
天国に連れてってくれよ

I'm on Junk
I'm getting high
I'm on Junk
Let me go mad

俺はジャンキーだ
ラリってる
俺は中毒なんだ
狂わせてくれよ

Kiss me off, vamp
Get away, tramp
Kiss me off, vamp
Leave me, Why don't you

キスしろよビッチ
失せろよアバズレ
キスしろよビッチ
ほっといてくれ
なぜ構うんだ

Can't you give me more?
Do or Die
I can't be satisfied

もっとくれないのか?
ヤるか死ぬかだ
そんなんじゃ満足できないぜ

I can't take this life
Stab me in the back
I can't take my life
Stab me in the back

自らこの命は奪えない
俺を裏切ってくれ
自殺はできないんだ
後ろからぶっ刺してくれ

Wipe out my life “Bask in blood”
Dripping from your heart
Destroy this world “Drive me mad”
Don't need nothing in my life

俺の命を消してくれ
お前の心臓から滴り落ちる血に浸かる
この世界をぶっ壊せ
気が狂いそうだ
俺の人生には何も必要ない

Wipe out my life “Bask in blood”
Dripping from your heart
Destroy this world “Drive me mad”
O.D. on sex

俺の命を消してくれ
お前の心臓から滴り落ちる血に浸かる
この世界をぶっ壊せ
気が狂いそうだ
セックスの過剰摂取

I'm having sex
Wishing for six
I'm having sex
Touch me, 
Make me feel

セックスしてんだ
6回ヤりたい
セックスしてんだ
触ってくれ
感じさせてくれ

Can't you give me more?
Do or Die
I can't be satisfied

もっとくれないのか?
ヤるか死ぬかだ
満足できないぜ

Wipe out my life “Bask in blood”
Dripping from your heart
Destroy this world “Drive me Mad”
Don't need nothing in my life

俺の命を消してくれ
お前の心臓から滴り落ちる血に浸かる
この世界をぶっ壊せ
気が狂いそうだ
俺の人生には何も必要ない

Stub me in the back

後ろからぶっ刺してくれ