CRUCIFY MY LOVE
作詞作曲 YOSHIKI

Crucify my love
If my love is blind
Crucify my love
If it sets me free
Never know Never trust
"That love should see a color"
Crucify my love
If it should be that way

私の愛を磔にして
もしこの愛が盲目ならば
私の愛を磔にして
それで自由になれるのならば
永遠に知ることも信じることも出来ない
その愛には隔たりがあるだなんて
私の愛を磔にして
そうすべきなのならば

Swing the heartache
Feel it inside out
When the wind cries
I'll say good-by
Tried to learn 
Tried to find
To raech out for eternity
Where's the answer
Is this forever

揺れ動く心の痛み
まるで心を裏返されたよう
風が泣き叫ぶとき
私はさよならを言うだろう
学ぼうとした
見つけようとした
永遠の愛に手を伸ばす為に
答えはどこにあるのか
これは永久なのか

Like a river flowing to the sea
You'll be miles away 
and I will know
I know I can deal with the pain
No reason to cry

海へと続く川のように
貴方は遠くへと離れていく
そして私は知るだろう
この痛みを受け入れなければならないことなど分かっていたと
泣き叫ぶ理由などないと

Crucify my love
If my love is blind
Crucify my love
If it sets me free
Never know Never trust
"That love should see a color"
Crucify my love
If it should be that way

私の愛を磔にして
もしこの愛が盲目ならば
私の愛を磔にして
それで自由になれるのならば
永遠に知ることも信じることも出来ない
その愛には隔たりがあるだなんて
私の愛を磔にして
そうすべきなのならば

Til the loneliness shadows the sky
I'll be sailing down 
and I will know
I know I can clear clouds away
Oh is it a crime to love

空を孤独の影が覆うまで
私は漕ぎ出す
そして知るだろう
雲を晴らすことが出来ることなど知っていたと
愛することは罪なのか

Swing the heartache
Feel it inside out
When the wind crles
I'll say good-by
Tried to learn Tried to find
To reach out for eternity
Where's the answer
Is this forever

揺れ動く心の痛み
まるで心を裏返されたよう
風が泣き叫ぶとき
私はさよならを言うだろう
学ぼうとした
見つけようとした
永遠の愛に手を伸ばす為に
答えはどこにあるのか
これは永久なのか

If my love is blind
Crucify my love
If it sets me free
Never know Never trust
"That love should see a color"
Crucify my love
If it should be that way

私の愛を磔にして
もしこの愛が盲目ならば
私の愛を磔にして
それで自由になれるのならば
永遠に知ることも信じることも出来ない
その愛には隔たりがあるだなんて
私の愛を磔にして
そうすべきなのならば