Voiceless Screaming
作詞 TOSHI
作曲 TAIJI

I'm drawing in sadness
Falling far behind
I feel there is just no way out
Is there anyone there?
Where am I?

俺は悲しみに引き込まれている
深く堕ちていく
何処にも出口はないと感じる
そこには誰かいるのか
俺はどこにいるんだ

Insanity and loneliness
Tear my painful heart
Broken heart keeps on going to beat
But it never stops bleeding

狂気と孤独
痛みに満ちた心を引き裂く
壊れた心臓が脈を打ち続けるが
流れる血は永遠に止まることはない

I've been waiting for love to come
Someone who wants to touch me inside
Memories of my yesterday
Careless words and deeds
Masquerade of love
Gotta find my way outta here

俺は愛を待っている
俺の内側へと触れてくれる人を
昨日の記憶
軽率な言葉と行為
まるで愛の仮面舞踏会
此処から出る術を探さなくては

I was blinded by dark desire
Over time I've been through it all
I'm crying my share of tears
What can I do 
Will I make it through
I must be true to myself

俺は暗い欲望で盲目だった
時は過ぎ辛い経験をしてきた
俺は涙を流している
俺には何が出来る
やり遂げられるのか
自分に忠実にならなくては

Voiceless Screaming 
Calling to me inside of my heart
Voiceless Screaming 
Now is the time
I got to speak out 

声なき叫び
俺の心が呼んでいる
声なき叫び
時はきた
声をあげなくては

Voice of faith
I'm starting to realize 
Now my eyes can see
I have gone so far 
I'm feeling breath of life

信念の叫び
俺は悟りはじめた
今この目にうつる
ずいぶん遠くまで来てしまった
命が呼吸するのを感じている

And I'm looking for love to reach Someone I want to touch deep inside
Light shines on my sight of doubt
Don't be afraid
Move forward one step
Willing mind is what I have found at last

俺は辿り着く為に愛を探している
俺の内側の深くまで触れてくれる誰か
俺の疑念に満ちた視界の上で光は輝いている
一歩踏み出すんだ
進もうとする意思の力を
俺は遂にみつけた

Voiceless Screaming 
Calling to me inside of my heart
Voiceless Screaming 
Now is the time
I got to speak out 

声なき叫び
俺の心が呼んでいる
声なき叫び
時はきた
声をあげなくては

Voiceless Screaming 
Calling to me inside of my heart 
Knockin' on my soul's door
I believe in myself and trust what I do

声なき叫び
俺の心が呼んでいる
俺の魂の扉を叩いている
自分自身を信じて、信念を貫くんだ

Voiceless Screaming 
Pain of the past still hurts me inside
Knockin' on my soul's door 
I climb the stairs that lead me to Heaven

声なき叫び
過去の傷は今だ俺を痛めつける
俺の魂の扉を叩いている
俺を天国へと導く階段をのぼっている