父親節
今天 為了 補祝 父親節
去了 美心酒樓 慶祝
我 同 細佬 同埋 呀媽 請食飯XDD
好少黎依度... D野食上得好快( ̄▽+ ̄*)
個4人餐 有 2隻乳鴒 送( ̄ー☆( ̄ー☆( ̄ー☆
食得好開心...
我都feel 到 老豆 都幾開心XDDDDDDD


因為佢好似成日偷笑咁
係米我錯覺@@?
之後 TF行街
買左D 好少用的野XDDDDDDDDDDDDD
仲有
看到 超巨型 大猩猩∑ヾ( ̄0 ̄;ノ
大家可以去看看( ゚-゚)( ゚ロ゚)(( ロ゚)゚((( ロ)~゚ ゚
好累



就快又要考埋最後一科的eng oral啦
8月就放成績





去了 美心酒樓 慶祝

我 同 細佬 同埋 呀媽 請食飯XDD

好少黎依度... D野食上得好快( ̄▽+ ̄*)
個4人餐 有 2隻乳鴒 送( ̄ー☆( ̄ー☆( ̄ー☆
食得好開心...
我都feel 到 老豆 都幾開心XDDDDDDD



因為佢好似成日偷笑咁
係米我錯覺@@?
之後 TF行街

買左D 好少用的野XDDDDDDDDDDDDD
仲有
看到 超巨型 大猩猩∑ヾ( ̄0 ̄;ノ
大家可以去看看( ゚-゚)( ゚ロ゚)(( ロ゚)゚((( ロ)~゚ ゚
好累




就快又要考埋最後一科的eng oral啦

8月就放成績





Friday
星期5 19/6/2009
又是busy的一天
不過好快又到下午( ̄▽+ ̄*)
約左 膠頭(´0ノ`*)
首先是去看漫畫
點知k-on 出左中文版了
終於明白咩叫屈得就屈ヾ(▼ヘ▼;)
好貴呀本野(以漫畫黎邁真係算貴


無計..都係要fing錢出去
Yui cover





而某膠 就去搵佢ge QB!!!!
可愛嗎?







某人的假期XDDD 好懶
某刑部真芯 都出書了!!!!
是期待了很耐的第3集<完>
HAPPY ENDING!
好幸福( ̄∇ ̄+)
Daria ( ・(ェ)・) 其實我都唔明點解要買XDD
因為咩都比人放哂出黎 ( ̄∩ ̄#
無計 邊個叫小朋 同理緒 係度



晚上一起食飯
食返上次無食又好想食的飯( ̄ー ̄)
真係好好食XDDDD
對面條友好恐怖 =口=
某膠仲要 係我 耳邊講" 對面條友好得人驚"
比恐怖友聽到 啤住我地(-_\)(/_-)三( ゚Д゚)
幸好佢走得快(ノ゚ο゚)ノ
之後上 童年夢
吹水吹左超耐ヽ(゜▽、゜)ノ
基本上每一隻角落 都比我地行過
但我們仍然係 一樣野都無買
會唔會比人打XDDDDDDDDDD
***************************************
4張 K-ON POSTER




我要偷笑( ̄ー ̄)( ̄ー ̄)( ̄ー ̄)( ̄ー ̄)
某膠 都買左 林峯 POSTER



同佢地一齊全車
星期6 晚又見面了XDDDDD
又是busy的一天

不過好快又到下午( ̄▽+ ̄*)
約左 膠頭(´0ノ`*)
首先是去看漫畫
點知k-on 出左中文版了

終於明白咩叫屈得就屈ヾ(▼ヘ▼;)
好貴呀本野(以漫畫黎邁真係算貴



無計..都係要fing錢出去
Yui cover






而某膠 就去搵佢ge QB!!!!
可愛嗎?








某人的假期XDDD 好懶

某刑部真芯 都出書了!!!!

是期待了很耐的第3集<完>

HAPPY ENDING!

好幸福( ̄∇ ̄+)
Daria ( ・(ェ)・) 其實我都唔明點解要買XDD
因為咩都比人放哂出黎 ( ̄∩ ̄#
無計 邊個叫小朋 同理緒 係度



晚上一起食飯

食返上次無食又好想食的飯( ̄ー ̄)
真係好好食XDDDD
對面條友好恐怖 =口=
某膠仲要 係我 耳邊講" 對面條友好得人驚"
比恐怖友聽到 啤住我地(-_\)(/_-)三( ゚Д゚)
幸好佢走得快(ノ゚ο゚)ノ
之後上 童年夢
吹水吹左超耐ヽ(゜▽、゜)ノ
基本上每一隻角落 都比我地行過

但我們仍然係 一樣野都無買

會唔會比人打XDDDDDDDDDD
***************************************
4張 K-ON POSTER





我要偷笑( ̄ー ̄)( ̄ー ̄)( ̄ー ̄)( ̄ー ̄)
某膠 都買左 林峯 POSTER




同佢地一齊全車
星期6 晚又見面了XDDDDD








