今日は大学時代の親友で
息子の大好きなNちゃんが遊びに来てくれました
もう嬉しくってデヘデヘな息子


この距離感はLOVEな証拠
たーくさん遊んでくれて
どうもありがとぅ~!!
息子の大好きなNちゃんが遊びに来てくれました

もう嬉しくってデヘデヘな息子



この距離感はLOVEな証拠

たーくさん遊んでくれて
どうもありがとぅ~!!
アンチョビと菜の花のパスタ by フシッチェ
(菜の花をキャベツで代用~)
Tea Timeにはコチラ
。
20分で作れる☆クッキー/紅茶編 by フシッチェ
English recipe is click HERE.
お友達が来てから焼いてもスグできちゃう
サクサククッキーです
Today my friend visited us, my son's favorite friend!!! He looks so happy to be with her. Thanks a lot for playing with my son! For lunch, I made anchovy and cabbage pasta, vegetable soup, and for tea time, I baked tea biscuits :)


