Good morning everyone
( *・ω・)ノ



夕べ、何故か一睡も
出来ませんでした😵💦


身体は疲れてたし
眠くて眠くて仕方なかったのに
頭が見事なまでに冴えわたり
結局朝までウツラウツラ
しただけでした…(つω-`).。oO


何となく原因は
思い当たるんです…

それは……


An eerie parent who encountered 
at the destination


I can see anyone absolutely
The parents who had a negative Aura
I came in full body white clothes
 
Husband? The chief priest
Wife? Sadako
Maybe Their daughter
Sadako, too....💧



The chance of being involved
The girl
In the bag of the student walking in 
front of me
It's a hit

Because I fell considerably
I was also a student
In her hurry...



"Are you sure?" And
When he was speaking
Two of the White Costumes
From the head of the student and me
In a thin voice
"All right. "Thank you very much."
ヽ(ヽ゚ロ゚)💥ヒイィィィ!!!


Be scared
I will give you the spot soon
I was away,
A little worried
Looking back ...



Two people with parents
Smile with a slight smile
Say it to anyone
I was saying something
ヒィィ(;゚;Д;゚;)ィィイィ!!



Just after that...
With a sudden headache
Pain in the back of the eye
I have been feeling nauseous
(((((유∀유|||))





People nearby
"Ano people are dangerous!
 It is not normal! ! "
I will go quickly as I say
(´ºωº`)💦



最寄りの駅まで
迎えに来てくれた従姉妹殿には
前もってお清めの塩
持ってきて欲しいとLINEしたので、
察しのいい従姉妹殿は
私の顔を見るなりを差し出し
私にもパッパッパッと撒き…
自分もを舐めてました



家に帰ってからも
あの薄ら笑いが
頭の端から消えず…
結果、眠れなかったわけです😩



そうそう!
何故、一部英訳したかと言いますと
本当に不気味だったので
皆様も眠れなくなると思ったからぁ
(翻訳アプリって便利~✌)



じゃあ書くなよ( º言º)💢
と言う意見もあると思いますが
どこかで吐き出さないと
今夜も眠れなくなりそう
だったんだもん💧




あぁ~💦
眠いよぉ~゚゚(´O`/)°゜゚