東京ブロックのこと | 村主章枝オフィシャルブログ「すぐりふみえの ぐりぐり日記」Powered by Ameba

東京ブロックのこと

東京ブロックのこと、書かないとって思っていたんだけど

バタバタしていて、遅くなってしまってごめんなさい。


まずは、来てくださったファンの方々、

本当にありがとうございました。


それにしても、いやーーーーー、大変でございました。

相変わらず、お祭り娘ですが、金曜から熱出しました。

SP、熱のまま滑り、Freeでは熱が下がったものの

結構、ふらふらでした。


全部、自分の自己管理がなっていなかったり、

何かがあってもできるだけの余裕(体力的なもの)が

ないのが、いけないんだけど、なんでわざわざ

このタイミングでって感じでした。


怪我をして試合に出たことは多々ありましたが、

何気に熱で出たのは、スケート人生初でした。


ただ、対処法とか、新たに学べたので、

勉強になったし、Freeの日は、ここまで力って出せるんだ

普段、もっともっと出せるんだということがわかり、

いい部分もありました。


と・に・か・く怪我と体調には気を付けて頑張ります。

昔のキダムの写真だけど、みんなのHeartに想いが届くといいなーー


I'm sorry that I couldn't write about competition.

It was very busy last week.


First of all,thank you so much for coming and cheer me

during this competition.


I know I always have something,but this time was tough again.

I had a fever from friday and skated SP with fever.

Free was much better but lost my energy because of fever

and no power.


It is my fault that I catch cold and didn't have extra physical

strength,but I thought why it came now!?


I had many times that I skate with injury,but it was first time

in my skating life,skated with fever...


But I learned a lot how to handle with fever,what I should do

and there is still power left even though I thought there is no

power.


Now it is another difficult one coming.

Sectional!!!

I will be careful about my health and no injury!


This is picture from old one Quidum,but

I wish my heart will touch to all of the audience(^^)



村主章枝オフィシャルブログ「すぐりふみえの ぐりぐり日記」Powered by Ameba

いよいよ、難関の東日本。