本日発売の週刊大衆さんに私の若き日のグラビア『サーティースリー33💓』が掲載されてます。おそらく今まで出させて頂いた写真集の中では露出がダントツですが😅。


私の個人エッセイも載ってるので改めてご購入頂けますと嬉しいです😃。



また来年辺りには『#53❣️』が写真集で出ます。この時より20年たってかなり大人になった私(笑)💦を、ご覧に頂けますと嬉しいです🌟。




My young gravure "Sirty Three 33💓" is published in the weekly public released today.It's probably the most exposed photo album I've ever published 💦.


My personal essay is also included, so I would appreciate it if you could purchase it again😃



Also, around next year, the photo album #53❣️ will be released.I would appreciate it if you could see me 💦, who has grown up quite a bit 20 years since then.