Happy Seeing Her Vet ハッピー獣医さんに会う | Former Rescued Cat Happy 元保護猫ハッピー

Former Rescued Cat Happy 元保護猫ハッピー

Happy is a female cat rescued by a volunteer from a health center in June, 2017. She came to my home in Dec. 23, 2017.
ハッピーは2017年6月ボランティアさんに保健所より助けられたメスの保護猫でした。2017年12月23日にうちに来ました。


Good evening!
I think it’s hard for cats to meet their vets. I brought Happy into her vets because of her medical check-up and vaccinations. She rejected it at first but she did her best. Now, she looks lively.
こんばんは
猫にとって獣医さんに会うのは大変なことだと思います。健康診断と予防接種のためにハッピーを動物病院に連れて行きました。最初は抵抗しましたが、ハッピーは頑張りました。今は元気にしています。


Happy relaxed in the closet in the morning.
朝、ハッピーがクローゼットでリラックスしました






Then, she acted lively.
そして、元気に活動しました



She relaxed on my quilt.
布団の上でリラックスしました




Happy relaxed on my knees!
ハッピーが膝の上でリラックスしました



Then, she went back on my quilt.
そして、布団の上に戻りました



Happy looked to be sleeping there in the afternoon.
午後、そこで眠っていたように見えました





She relaxed by my quilt.
私の布団のそばでリラックスしました




Then, we brought Happy to her vets.
She was calm in her carry case.
そして、ハッピーを動物病院に連れて行きました
キャリーケースでおとなしくしていました






Happy seemed relaxed in the evening.
夜リラックスしているようでした。





Then, she behaved lively.
そして、元気に活動しました