Butterfly fly away | 99¢ DREAMS

99¢ DREAMS

Just go with it.

こんばんは


今日は和訳です
この曲は今の私にぴったりです

私の父と母にいつか歌いたいです

Butterfly Fly away Hannah Montana 歌詞 和訳







You tuck me in,
Turn out the light
kept me safe and sound at night
little girls depend on things like that
私を寝かしつけて
明かりを消してくれた
夜の間 ずっと守ってくれた
小さい女の子たちにとってそういうものが頼りになるの

Brush my teeth and comb my hair
had to drive me everywhere
you were always there when I looked back
歯をみがいて 髪をとかしてくれた
私をいろんなところに連れて行ってくれた
私が振り返るといつだってそこにいてくれた

You had to do it all alone
Make a living, make a home
Must have been as hard as it could be
全部のことを一人でやらなきゃいけなかったあなた
生計をたてて 家計を築いて
それって簡単なことじゃなかったと思う

And when I couldnt sleep at night
Scared things wouldnt turn out right
you would hold my hand and sing to me
そして 私が物事がぜんぶうまくいかないような気がして
怖くて眠れなかった夜には
あなたは私の手を握って 歌ってくれた

Caterpillar in the tree, how you wonder who youll be
Cant go far but you can always dream
Wish you may and wish you might
dont you worry hold on tight.
I promise you that there will come a day
Butterfly Fly Away
Butterfly Fly Away (butterfly fly away)
木の上の毛虫ちゃん 自分は何になると思っているんだい?
遠くには行けないけれど 夢を見ることはいつだってできるんだ
願いをもって祈るんだ
心配なんてしないでいい しっかりつかまっているんだ
約束するよ いつかその日はくるって
蝶になって羽ばたく日が
その日 蝶は羽ばたくんだ

You got your wings now you cant stay
Take those dreams and make them all come true
Butterfly Fly Away (butterfly fly away)
We been waiting for this day
All along and know just what to do
翼があるなら とどまってるわけにはいかないだろう
夢をつかんで すべて現実にするんだ
蝶は羽ばたくものなんがから
僕らはずっとこの日を待ってきただろう
するべきことはもうわかっているだろう

Butterfly,
Butterfly,
Butterfly,
Butterfly Fly Away
蝶よ 飛んでお行き





$One Direction ∞



今 私の生活のすべてが変わりそうなんです
詳しくはまだ決定って訳じゃないんで言えないんですけど
でも自分次第で 夢に手が届きそうなんです

今ほど『生きてる』ってかんじたことないです ぶっちゃけ



$One Direction ∞

that moment when you realize that you can just go to a whole different country whenever you want to.


bye.x