日本語かなルビで

XG

「WOKE UP」

掛け声を紹介していますおねがい

 

 

 

 

 

 

 

- 検索用 -

応援方法, 応援法, コール, 응원법, fanchant, cheering guide, 覚え方, 順番, かなるび, カナルビ, 歌詞, ファンクラブ, 帰国, ライブ, 人気順, グッズ, 和訳, サイモン, 身長, ペンライト, Xtraordinary Girls, アルファズ, ALPHAZ, ジュリン, チサ, ヒナタ, ハーヴィー, ジュリア, マヤ, ココナ, 字幕, コーチェラ, ワールドツアー, ワルツ, mステ, カムバック, カムバ

 

 

 

XG初のオールラップソング炎

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(動画:MTMC IS ALPHAZ 様)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

用語解説/和訳/意味

 

ALPHAZ

ファンクラブ名(ファンの呼び名)

 

48 laws of power

アメリカで有名な本

日本では「権力に翻弄されないための48の法則」というタイトルで発売されている

 

64

アメ車のシボレーインパラ1964年型のこと

 

マルディグラ

カーニバルの最終日

 

 

 歌詞に重ねる掛け声

 独立の掛け声(歌詞には無い)

 

 

 

 

 

ジュリン チサ ヒナタ

 

ハーヴィー ジュリア

 

マヤ ココナ  XG 

 

 

Yeah

 

I been here waiting lookin' at 'em

ここでずっと見つめて来た

 

Tryna catch up take it how you wanna take it

どう受け取るかはあなた次第

 

Left the place in panic

元いた場所はパニック状態よ

 

Left to take another planet

もうわたしは別の惑星に向かって

 

Left to make another statement

新しい時代をつくる

 

 

 XG  baby say the names right

XG その名前をしっかり覚えて

 

Spell it out so u can learn it

分からないならスペルを書いて、覚えるのがいいかもね

 

You can smell the tires when they turnin'

タイヤが地面を焦げつかす匂いも、

 

You can smell the fire when it's burnin'

燃えてる炎の匂いも、分かるでしょ

 

 

 

 

 

 

You can tell we all made it work for us

私たちが成功を勝ち取ったことが分かるでしょ

 

Made it but we had to work for it

成功したけど、その為には誰よりも、努力しないといけなかった

 

 Work work work  so perfect

完璧すぎで驚いた?

 

That it hurt don't it? surf on 'em

苦しさなんてもう感じない

 

 

 Right away ride the wave ride away 

成功を味わって、またすぐ次の場所へ

 

Cause we had the right of way

私たちは優先レーンにいる権利があるから

 

 Bye bye bye  flying past then we fly away

Bye bye bye 飛んで行こう

 

Into outer-space

宇宙の彼方、未来へ

 

 

 

 

 

 

Drop top in a coupe outside

飛行機から降りて

 

When I hop up out of this plane

クーペを乗りこなす

 

Look at my fit right now

起きたてなのに

 

When I just walked outta my bed

どうこのファッション

 

 

Fix my hair and fix my make up on the way

髪を整えて、メイクも直して

 

Bound to the next stop

次の目的地へ

 

Bound for the great

最高になる為に

 

Make 'em bow down  to the X  (uh)

世界をXに屈服させるんだ

 

 

 

 

 

 

(フォ〜〜〜※歓声)

A little more than ordinary honorary

普通の名誉なんていらない

 

Underestimated leavin' all you broke

私たちをみくびったら取り残されるよ

 

I'm the judge and jury I don't wanna hear it

私が裁判官で陪審員なの、周りの中身の無い批判なんて聞きたくない

 

I'm the one they fearin' keep it on the low

私たちを恐れてるだけ、心の底でひっそりとね

 

 

This is automated I'm the motivator

他人に励まされなくても体に染み付いてる、自分自身がモチベーターなの

 

Told my haters “Yo more the merrier”

アンチに言ったの「大勢のほうが楽しいぞ」って

 

Y'all my entertainment fascinated

実はみんな私に夢中

 

I'm just laughing cuz it's so hilarious

面白すぎで笑っちゃう

 

 

 

 

 

 

Little girl with a big mouth  uh 

ビッグマウスな女の子

 

Small group with a big house  yeah 

家は大きな豪邸、グループは少数精鋭

 

Big watch on the wrist now  uh 

腕には高級時計

 

I just thought of that flow now  just now 

今思いついたフロウで

 

 

Put a little more down for the buss down

もっと高価な時計を買おうかな

 

Went on tour on a bus and tore the bus down

ツアーバスは私たちについて来れなくて壊れたの

 

Everything custom now

既製品は頼りないから、今はすべてカスタム(特注品)

 

Fans rushin' out

ファンが殺到して

 

Security had to  push me out 

セキュリティに連れ出された

 

 

 

 

 

 

48 laws of power

 

Little girl with a big motor on a kid tho  mhm 

大きなモーターを積んだ女の子

 

Watch me rip tho

私が道を突き進むのを見てごらん

 

Watch me snap like motorola flip phone  mhm 

ガラケーのようにパチンと切れる

 

 

I don't wanna hit you this hard on a intro

イントロでこんなに強く当たるつもりはないんだけどね

 

Bring that bounce like 64

64のようにバウンスする

 

Find me in  tokyo  rappin' in a  skirt 

スカートを履いてラップしている私を、東京に見つけにきてよ

 

Are you catchin' my drift tho

私が何言ってるか理解できるかな

 

 

 

 

 

 

Woke up lookin' like this ( like this )

目覚めたらこんな感じ

 

So don't get under my skin ( my skin )

だから私の勘に触るような事しないで 

 

Woke up lookin' like this ( like this )

目覚めたらこんな感じ

 

Like this

 

 

Woke up lookin' like this ( like this )

目覚めたらこんな感じ

 

So don't get under my skin ( my skin )

だから私の勘に触るような事しないで 

 

Woke up lookin' like this ( like this )

目覚めたらこんな感じ

 

Like this

 

 

 

 

 

 

(フォ〜〜〜※歓声)

Light flex go easy

軽く自慢し、気軽に

 

Tag it up graffiti

写真にタグをつける

 

Drop a pin or addy

場所を指定してくれれば

 

That's where I'll go

どこでも私が行くわ

 

Rip the show and that's all I know

会場を沸かす事、それが私が出来る事

 

 

I'm super visioned

私は何でも覗ける

 

Y'all just built on superstitions

全ては迷信で作られてる

 

 Watch me do 

私を見守ってよ

 

Everything everywhere

世界中いつでもどこでも

 

All at once all the time

一度で盛り上げれる

 

All around the world

世界中で

 

 

 

 

 

 

 Woke up lookin' like this 

目覚めたらこんな感じ

 

So don't get under my skin

だから私の勘に触るような事しないで 

 

 X G A L X 

 

And that's the name of this ship “And that's it!”

それがこの宇宙船の名前だ

 

 

 Den mother mother wolf 

私はオオカミの群れのリーダー

 

So don't make fun of my kids

私の群れを馬鹿にしないで

 

We all fam and stand tall now

みんなファミリーで立派なんだから

 

So don't talk down on my kin  hey 

私の家族を見下すな!

 

 

 

 

 

 

Welcome to the party

パーティーにようこそ

 

Floatin' like it's mardi gras  yeah 

マルディグラのような Yeah

 

You can call me  HARVEY 

私をハーヴィーと呼んでもいいけど

 

But I'm not your barbie doll  yeah 

私はあなたのバービー人形じゃないわ

 

 

Hardy hardy ha laughin' at 'em

大笑いしてやるの

 

While we blast away

大爆発をおこす

 

 Black on black on black 

オールブラックの衣装

 

Outfits all packed away

パッキングも終わった

 

 

 

 

 

 

 C to the O C  O

 

That's me lord have mercy

神よ慈悲を示してあげて

 

Young queen but I act like an  unnie 

ヤングクイーンだけどオンニのように

 

Young blood but I'm built like an OG

ヤングブラッドだけどOGだよ

 

 

Gotta lift weight for the bags

富と名声でパンパンのバッグを持ち上げるためにも

 

Lookin' real fit for the mags

雑誌の表紙の為にもトレーニングしないとね

 

And I'm a wolf in a pack

私は群れの中のオオカミ

 

So I just woof and attack  uh huh 

だから私は吠えて攻撃するんだ

 

 

 

 

 

 

Woke up lookin' like this ( like this )

目覚めたらこんな感じ

 

So don't get under my skin ( my skin )

だから私の勘に触るような事しないで

 

Woke up lookin' like this ( like this )

目覚めたらこんな感じ

 

Like this

 

 

Woke up lookin' like this ( like this )

目覚めたらこんな感じ

 

So don't get under my skin ( my skin )

だから私の勘に触るような事しないで 

 

Woke up lookin' like this ( like this )

目覚めたらこんな感じ

 

Like this

 

 

(フォ〜〜〜※歓声)