大執屋~

很累人呀~

老細呀...我off你先叫我做野パンチ!

我好蝕你好賺啦~プンプン

有冇搞錯~!!
むかっむかっ
何しての月の恋人。。。

”結婚します”言って!!

何これ!?

社長とシュウメイわ無理です!

本命わ真絵美です!

呀~真係冇命...



唉~

睇唔到スマスマ。。。

差唔多8點先收到工...

大変ね。。。

DADDY MOMMY 幫我間房大執~

宜家間房好正~

OH YEAH~
LAZY SUNDAY~

SMAPさん08 CON 超正~~~

GOOD~!!

很 ”他調”的一日合格
和mommy食個lunchナイフとフォーク
行下あし
返屋企hae 下晴れ
咁就一日

啊~很舒服~~!
ニコニコ
剛剛才回到家~已是凌晨1時多了~
從來都未試過這麼晚回家~
可是因為今晚是Grad Din呢~

本來不是抱住太期待的心情去的...
因為...中五不是試過一次了嗎?
那次真的很悶呢...大家都是忘影相啊~
emcee又差...

今次呢...感受真的大了很多...
可能真是太久沒見了...以前卻是每天見的
所以...有種久違了的感覺...

這班相識了4年的人
一起笑過
一起捱過
也有吵架、內心暗暗討厭大家的時候
可是到了最後,
大家還是可以坐在一起,
嘻嘻哈哈的回想這幾年來的往事
大家都沒有惡意,
熟的、不熟的
都明白對方的性格
都可以談起上來~
試問這樣的朋友一生人又可以有多少個?

7年了~
哪管當中有不快的回憶
這都是令人懷念的日子
很興幸有一班Work hard, play hard的戰友
很興幸有一班明白我就是一個囂張的樣子,其實是傻下傻下的肥妹的同窗
很興幸有一班欣賞我的老師
很興幸在這間學校,這一班,和這100多人,度過了這7年的日子。

CMed interview 最低!!ダウンダウンダウン

時間太短無法SHOW OFF!!
メラメラむかっむかっ

最低本当に!!パンチ!

仕事行くよ~
走る人

あの。。。仕事は結構です~

いい感じ~合格

以上~


星期二~

一早走去renew回鄉證...

好唔合理囉~10年期$390~パンチ!

哇ID card用成世都係$395....

真好賺...

之後, 又buy(敗)了東西...GOSH...べーっだ!

回到家, 本來要prep cmed interview

不過...說是prep不如隨心...就是說平常心好了目

可是...搞到我連PUSMA都冇心機睇...

月の恋人~お月様

唔...我會keep住睇落去...テレビ