Hello everyone! 

Yesterday was my birthday! 

It was a fun a happy day for me! 

I enjoyed indian food, pizza, and cookies!  

Yum Yum!!! 

 I also went to a haunted house that was not scary at all... hahaha! 

 I am Forever Young!!!



ハロー口笛

昨日は私の誕生日でしたお祝いケーキ 

インド料理、ピザ、そしてクッキーを食べて幸せな一日でしたラブピザカレー

お化け屋敷にも行きましたが、全然怖くありませんでしたてへぺろ


いつまでも若くおねがい筋肉