Happy New year everyone!
I Received and set up my new gym flag! 
It was donated by M san. she is one of the most kind women I ever met. 
She always donates to my gym. 
I am very grateful! 

This year don't be selfish and do things for others. Make other people happy and the universe will make good things happen for you too! 

I will continue to help others and make them happy! 

2024 Let's go!!


 新年明けましておめでとうございます鏡餅絵馬門松

ジムの新しい旗を受け取り、設置しましたウインク Mさんからご寄贈いただきましたプレゼント 
彼女は私が今まで会った中で最も親切な女性の一人ですおねがいいつも私のジムに寄付してくださいますおねがい
とても感謝しています! 

今年はわがままを言わず、人のために何かをしてあげましょうニコニコ
 他の人を幸せにすれば、宇宙があなたにも良いことを起こしてくれると思います😊

私はこれからも人を助け、幸せにしますおねがい

2024年も頑張ります門松