いつもブログを見てくれるみなさん

温かいメッセージ、コメントをくれるみなさん

桃◟̊◞̊華ママさん
tk8くん
ta2ya.aka.royal-kingさん
ちなみちャんさん
†PaaⅨ1986†さん
DaikiMaruくん
yzoくん
SUP!!くん
SANDMAN(Trailers Trash)さん
yuki姉さん
ゅかさん
Yasucy_baggioくん
あやぱんさん
tk8くん
you-YAくん
イワザくん
"shinji&yukimi"さん
ケチャップくん
ヨシ@EUROさん
イクラサイドくん
ひろきくん
SOLOくん

一つ一つ

読まさせて頂きました

ありがとうございます。




毎日更新

486日目





2PAC / Life Goes On

{9214B7D2-E005-4C92-A00A-363B3D05E188:01}

{00A763F6-71F9-4713-A6D9-5409037BB30D:01}

http://youtu.be/W69SSLfRJho

Rest In Peace Tupac Amaru Shakur
$DJ 530 "KOZAWA" OFFICIAL BLOG


2pac Tribute video


[Chorus] 

How many brothers fell victim to the streets

この先どれだけの兄弟がストリートの犠牲になっていくんだ 

Rest in peace young nigga, there’s a heaven for a G

若くして逝ってしまったニガーよ 安らかに眠ってくれ、Gにも天国はきっとあるぜ 

Be a lie, if I told ya that I never thought of death

俺は死ぬことなんか想像さえしたことないと言ったら、ウソに聞こえるだろう

My nigga, we the last ones left

なぁnigga、俺達が最後の生き残りになっちまったな 

But life goes on

それでも生きていかなきゃ

[Chorus] 

How many brothers fell victim to the streets

この先どれだけの兄弟がストリートの犠牲になっていくんだ 

Rest in peace young nigga, there’s a heaven for a G

若くして逝ってしまったニガーよ 安らかに眠ってくれ、Gにも天国はきっとあるぜ 

Be a lie, if I told ya that I never thought of death

俺は死ぬことなんか想像さえしたことないと言ったら、ウソに聞こえるだろう

My nigga, we the last ones left

なぁnigga、俺達が最後の生き残りになっちまったな 

But life goes on

それでも生きていかなきゃ

[Verse 1] 
As I bail through the empty halls

保釈が決まって、誰もいない廊下を歩いていくと

Breath stinkin’ in my jaws

自分の口臭で詰まりそうになる 

Ring, ring, ring, quiet y’all, incoming call

リン・リン・リン みんな静かにしろ

Plus this my homie from high school, he gettin by

誰かがやって来たみたいだ、高校時代のダチも俺達の仲間になるんだとよ 

It’s time to bury another brother, nobody cry

それはそうと、もう一人の兄弟はどうなったんだ、誰もあいつのために泣いてやらないのかよ 

Life as a baller, alcohol and booty calls

遊び人としての人生だったもんな 、酒浸りで女とヤルことしか考えてなかったあの頃 

We used to do them as adolescents, do you recall?

青春なんてキレイなもんじゃないけど、やっぱりあの頃の事を思い出すかい? 

Raised as G’s, loc’ed out and blazed the weed

Gとして成長しちまって、落ちこぼれて、草を吸っては大騒ぎしてた 

Get on the roof let’s get smoked out and blaze with me

俺と一緒にハイにならないかと誘ってさ 

Two in the morning and we still high assed out

午前2時になっても俺達はまだ騒いでたな

Screamin thug till I die before I passed out 

「死ぬまで俺は悪だぜ!」なんて叫びながらさ 

But now that you’re gone, I’m in the zone

でもお前の方が先にあの世に行っちまったな 俺は独り残された

Thinkin I don’t wanna die all alone

「独りぼっちでなんか死にたくない」と思っている 

But now ya gone

でもお前は逝っちまった 

And all I got left are stinkin memories

俺に残されたのは苦々しい思い出だけさ 

I love them niggas to death, I’m drinkin Hennessy

俺は死ぬまでニガー連中を愛するつもりだ、ヘネシーで酔っぱらいながらも 

While tryin to make it last

必ず生き延びて見せるとうそぶくだけの俺 

I drank a fifth for that ass when you passed

浴びるように酒を飲むのはお前が死んじまってから5度目だ 

Cause life goes on

それでも生きていかなくちゃ

[Chorus] 

How many brothers fell victim to the streets

この先どれだけの兄弟がストリートの犠牲になっていくんだ 

Rest in peace young nigga, there’s a heaven for a G

若くして逝ってしまったニガーよ 安らかに眠ってくれ、Gにも天国はきっとあるぜ 

Be a lie, if I told ya that I never thought of death

俺は死ぬことなんか想像さえしたことないと言ったら、ウソに聞こえるだろう

My nigga, we the last ones left

なぁnigga、俺達が最後の生き残りになっちまったな 

But life goes on

それでも生きていかなきゃ

[Verse 2] 

Yeah nigga I got the word as hell

よぉ、ニガー 俺の言葉は地獄から響いてくるみたいだろ

Ya blew trial and the judge gave you 25 with an L
 
お前に判決は下されたんだ 25(銃の名前)とLSDの所持で 

Time to prepare to do fed time won’t see parole

刑期を務めることになるんだぜ 仮釈放なんて望めないな 

Imagine life as a convict that’s gettin old

有罪になって囚人の自分を想像してみろよ、どんどん歳をとっていくんだ 

Plus with the drama we’re lookin out for your baby’s mama

他にもあるぜ お前が残した赤ん坊達の面倒は俺達が見てやるからよ 

Takin risks, while keepin cheap tricks from gettin on her

彼女を上手く騙したつもりだろうけど、結局犠牲は大きいのさ 

Life in the hood is all good for nobody

地元での生活は、誰ひとりにとってもいいことなんてありゃしない

Remember gamin on dumb hotties at chill parties

思い出せよ、パーティーの時、セクシーな女とチルしてのを 

Me and you no true a two

結局お前と俺は 互いを探り合うような仲だったのさ 

While scheming on hits and gettin tricks

ヒット曲を飛ばそうと躍起になっているうちにいつの間にか俺も狡賢くなっちまったよ 

That maybe we can slide into

だったら俺達で手を組んでみるか 

But now you buried

でもお前は俺を独り残してさっさと死んじまった
 
Rest nigga cause I ain’t worried

安らかに眠れよニガー 俺はもう心配なんてしないぜ 

Eyes blurried, sayin goodbye at the cemetery

涙で目が霞むよ 共同墓地に眠るお前に別れを告げて 

Though memories fade

思い出は色褪せていく 

I got your name tatted on my arm

お前の名前を腕に刻んだぜ 

So we both ball till my dyin days

そうすりゃ俺が死ぬまでいつまでも一緒だろ 

Before I say goodbye

サヨナラを言う前にこれだけはもう一度言っておきたいんだ 

Kato and Mental rest in peace

KatoとMentalよ、安らかに眠れ 

Thug till I die

「死ぬまで俺は悪だぜ」 

Life Goes On

人生はつづく

[Chorus] 

How many brothers fell victim to the streets

この先どれだけの兄弟がストリートの犠牲になっていくんだ 

Rest in peace young nigga, there’s a heaven for a G

若くして逝ってしまったニガーよ 安らかに眠ってくれ、Gにも天国はきっとあるぜ 

Be a lie, if I told ya that I never thought of death

俺は死ぬことなんか想像さえしたことないと言ったら、ウソに聞こえるだろう

My nigga, we the last ones left

なぁnigga、俺達が最後の生き残りになっちまったな 

But life goes on

それでも生きていかなきゃ

[Verse 3] 

Bury me smilin, with G’s in my pocket

俺が埋葬される時は ポケットに大金を詰め込んで笑っていたいもんだぜ 

Have a party at my funeral, let every rapper rock it

俺の葬式でパーティーしれくれよ、 参列してくれたラッパー達に会場をロックしてもらって 

Let the hoes that I used to know from way before

俺の昔馴染みの女達にもうーんと騒いでもらいたいんだ 

Kiss me from my head to my toe

柩に眠る俺の全身にキスしてくれよな 

Give me a paper and pen

それと棺桶の中には紙とペンも入れてくれ 

So I can write about my life of sin

そうすりゃあの世に行ってからも 俺の人生について書くことが出来るだろ 

So I can write about my life of sin

俺が手に持つのを忘れてる時は 

A coupla bottles of gin incase I don’t get in

ジンのボトルも何本か柩に納めてくれよな 

Tell all my people I’m a Ridah

同胞達には俺の死に際が立派だったと伝えてくれ
 
Nobody cries when we die

俺達が死んだって世間は誰も涙を流してくれないのさ 

We outlaws let me ride

俺らはアウトローだ、乗れよ

Until I get free

俺が自由になれるまで 

I live my life in the fast lane got police chasin me 

俺は人生を生き急いじまった サツどもも俺を追い回すしさ 

To my niggas from old blocks from old crews

古い仲間達や 昔馴染みのnigga連中にも言っておくぜ 

Niggas that guided me through back in the old school

俺を導いてくれたニガー達よ有り難う 

Pour out some liquor have a toast for the homies

柩の中の俺にリキュールをふりかけて仲間と一緒に乾杯してくれよな 

See we both gotta die but you chose to go before me

みんないつかは死ななきゃならないんだ でも、お前は俺より先に逝っちまったんだよ 

And brothers miss you while you’re gone

お前が死んじまって兄弟たちは寂しがってるんだよ 

You left your nigga on his own, how long we moan

お前はダチのニガーは独りぼっちだぜ こんな哀しみは一体いつまで続くんだ 

Life goes on

人生はつづく

[Chorus] 

How many brothers fell victim to the streets

この先どれだけの兄弟がストリートの犠牲になっていくんだ 

Rest in peace young nigga, there’s a heaven for a G

若くして逝ってしまったニガーよ 安らかに眠ってくれ、Gにも天国はきっとあるぜ 

Be a lie, if I told ya that I never thought of death

俺は死ぬことなんか想像さえしたことないと言ったら、ウソに聞こえるだろう

My nigga, we the last ones left

なぁnigga、俺達が最後の生き残りになっちまったな 

But life goes on

それでも生きていかなきゃ








MIXTAPEにこの曲

2PAC Life Goes On


入れて

父にMIXTAPEを渡し

聴いてもらった時

「この曲、凄いな」

って

言ってくれてね...

父はトラックの運転手で

仕事中、ずっと自分の作品を聴いてくれてた

この時から

自分のやっている音楽、DJ、活動を

認めてくれて

応援してくれるようになってた

だから

2PACは自分の中で

特別なアーティスト




父とも

DESTINOとも

何度

2PACについて

語ったことか...

初めて出会った人でも

2PACの話で仲良くなった人も居る

昨日もMOさんやONEWAYのみんなと2PACについて

語ったところ






2PACは命をかけて

RAPをした

唯一の

アーティスト






永遠に...





また

明日♪

FILLMORE from.WESTAHOLIC RECORDS


























また

明日

FILLMORE from.WESTAHOLIC RECORDS