〈青木湖#1〉目指せ青木湖SUPキャンプ!![s11] | 三味線キャンパー昌次郎のブログ

三味線キャンパー昌次郎のブログ

自分という小さなバックパックにめいっぱい荷物をつめ込んで、見たことの景色を求めて冒険に出かけます!!

空に手の届く山頂?
月明かりに照らされた深い森の中?
汗が滴り落ちる舞台の上?

キャンプ・津軽三味線・SUP…チャレンジを続ける昌次郎の密かな記録です。


夜の10時に出発して、中間地点の山梨で仮眠をとりました。


今回は今まで行った中で、一番遠いキャンプ場になります。


お昼にやっと到着!青木湖大向キャンプ場です飛び出すハート


今回は久々のSUPキャンプなんですニヤリ


目の前に湖が広がる最高のシチュエーションでありながら、2泊3日で3.000円(駐車料金込み)って!!ポーン


すでにお気に入りキャンプ場入り間違いなしでしょギザギザ


設営が終わり、さっそくボードを膨らましていると…


ここで猛烈な雨が降ってきました…ゲロー


仕方がないのでコーヒーを飲みながら雨があがるのを待つとします。


このテントは荷物が全室に入るので、タープなしでもへっちゃらです照れ


なかなか止まず諦めかけていましたが、夕方に降り止みました。


チャンスは今しかないぃーー、急いで出艇しました。


日が沈むまで30分しかありません…あせる


天気が悪い分、霧で幻想的な風景です。


実はニューパンツとブーツですキラキラ


30分ぐらい漕いだ後、また雨がひどくなってきたので戻ってきました…もやもや


まー明日は天気がいいみたいなので、今日はこのくらいで許してあげよう…にやり


つづく

 

〈Aoki-lake #1〉I'll go to Aoki-Lake for SUP camping![24-13]


I departured at 10p.m, then I had a nap at Yamanashi-ken of the middle point.

The camping-site I go this time is the farest for I've been to.

I arrived at 12, it's Omuko-Camping-Site at Aoki-Lake.

And this time is SUP camping it've been a while.

There's lake on the front of my tent, it's the best situation, besides the price is 3,000 yen for 2 stays!

Definitely it'll be get one of my favorite camping-site.

I've set up my tent, I pump up my SUP board soon.

But it started strong raining.

I'll wait to stop rain while be drinking a coffee.

This tent can put my camping gear in the front room, so it’s OK without a tarp.

I was about to give up, because it doesn't stop rain, but It stopped evening.

Time doing it is only now, I started do as soon!

Sunset time is in 30 minutes.

The weather is so bad, but the view is beautiful!

Actually these are new pants and boots.

After about 30 minutes, it started rain again.

It'll be sunny day tomorrow, I'll stop it today.

To be continued.