たった3,160円で新幕ゲット![24-10] | 三味線キャンパー昌次郎のブログ

三味線キャンパー昌次郎のブログ

自分という小さなバックパックにめいっぱい荷物をつめ込んで、見たことの景色を求めて冒険に出かけます!!

空に手の届く山頂?
月明かりに照らされた深い森の中?
汗が滴り落ちる舞台の上?

キャンプ・津軽三味線・SUP…チャレンジを続ける昌次郎の密かな記録です。


新しいテントを購入しました。


VASTLANDのドーム型ツーリングテントソロです。


元々9,980円ですが、オークションで6,160円で見つけ、3,000円引きのクーポンで3,160円でゲットできましたー!ウシシ


さっそく試し張りにしゅっぱーーつグー


ここは酒匂川の河川敷で、初めてやって来ました。


前室が広いのがこのテントの特徴です指差し


この後少し雨が降りましたが、荷物が全部入るのでヘッチャラでしたキラキラ


コットは無理かと思ったら、中で組み立てればピッタリ収まりましたグッド!


夕方に着いたのであっという間に夜になりました。


遠くに電車の灯りが走っていきますバス


焚き火をしながらまったりと過ごします。


街の灯りがきれいで、トイレも近くにあってとても快適ですにやり



就寝時に荷物を全部テントに入れられるってすごく安心感がありますラブラブ


雨降りキャンプにすごく活躍してくれそうですOK


朝のお散歩くるくる


なかなか良い野営地です、また利用したいと思いますグッ

 

【I got a new tent for 3,160 yen![24-10]】


I got a new tent.

VASTLAND Touring-tent  Dome-shaped solo

The normal price is 9,980 yen, but I found it for 6,160 yen in online auction, and I could get it for 3,160 yen using coupon.

I'll go to set up it right away.

This is Sakawa-riverbed where I've been a first time.

Feature of this tent is wide of front room.

It was rain a little after this, but it was OK because I could put all of my luggage in the front room.

This tent is small, so I thought that can't put my camping bed, I could do it.

I arrived here evening, so It get dark as soon.

I look running a train at far.

I have a relaxing time with bonfire.

Town light is beautiful, and the bathroom is nearby, so this is comfortable.

I can put all of my luggage in this tent, when I go to bed, so it's safely.

I can expect to good working when it’s raining camp.

I took a walk at morning.

This is a good camping place, I want to use it again.