〈河口湖#2〉富士山とサムギャプサル[23-9] | 三味線キャンパー昌次郎のブログ

三味線キャンパー昌次郎のブログ

自分という小さなバックパックにめいっぱい荷物をつめ込んで、見たことの景色を求めて冒険に出かけます!!

空に手の届く山頂?
月明かりに照らされた深い森の中?
汗が滴り落ちる舞台の上?

キャンプ・津軽三味線・SUP…チャレンジを続ける昌次郎の密かな記録です。


河口湖の"ハーバル・バンズ・キャンプ"に来ています飛び出すハート


ビーグル犬あたま「やっとテントが立ちましたね、ぼくの座る場所もあってなかなか快適でつよ音譜



ウシシ「わざわざテントから富士山が見えるようにセッティングしたからね〜チョキ


今は曇ってますが天気は下り坂…、富士山が見えるのは今日だけかもしれません…富士山


今日の夕飯は"ポトフ"と


お肉をホットプレートで焼いて〜


"サムギャプサル"ですキラキラ


そんなに辛くないので娘も喜んで食べています笑い


ビーグル犬あたま「ぼくの夕飯はいつもと同じなんですけどね…むかっ


ねー「いや〜、外で食べるとなんでもうまいからね〜あせる


つづく…

 

【〈Lake-Kawaguchi#2Mt.Fuji and Samgyeopsal.[23-9]】


We're at "Herbal Ban’s Camp" at Lake-Kawaguchi.


Dog:"You've set up our tent finally,it's comfortable because there is a place I can sit."

Me:"I set up it at a position we can see Mt.Fuji."


It's cloudy now,but the weather is going to be bad more and more,it only might be today we can see Mt.Fuji.

Our dinner is Pot-au-feu.

And we bake some porks with the electric griddle,we ate "Samgyeopsal".

It's not very spicy because my daughter can eat it.


Dog:"Why is my dinner is same as usual?"

Me:"Well,all of foods we eat outside are all tasty!".


To be continued.