宮ヶ瀬湖から低山ハイキング(103南山→権現平[長峰]) | 三味線キャンパー昌次郎のブログ

三味線キャンパー昌次郎のブログ

自分という小さなバックパックにめいっぱい荷物をつめ込んで、見たことの景色を求めて冒険に出かけます!!

空に手の届く山頂?
月明かりに照らされた深い森の中?
汗が滴り落ちる舞台の上?

キャンプ・津軽三味線・SUP…チャレンジを続ける昌次郎の密かな記録です。


道志キャンプからそのままハイキングに出かけますくるくる


SUPにうつつを抜かしていたせいで、夏以来の登山です汗


11:10 宮ヶ瀬湖の駐車場から出発


約1時間、永遠とアスファルトの林道歩いていますもやもや



12:10 ようやく登山口に到着しました。


やっぱ森の中は気持ちがいいなぁー〜笑い


12:37 南山到着、誰もいないので跳ねていますアップ


来年は宮ヶ瀬湖でもSUPしちゃりますぜ!ニヤリグフフ


13:14 権現平を通って〜


落ち葉ふかふかルンルン


虹の大橋が見えますキラキラ


14:08 ハイキング終了。


車に乗り込んだところで雨がぽつりぽつり…、ついてるぅ〜爆笑音譜

 

A hiking of a low mountain from Lake-Miyagase.


I'll have a hiking after the camping on Doshi.くるくる

Since I was into SUP,it's the first time since this summer.汗

11:10 I started from the parking of Lake-Miyagase.

I walked for about an hour on the asphalt road.もやもや

12:10 I arrived the trail head.

I feel so nice in the forest.笑い

12:37 I got to the top of Mt.Minami,and I jumped because nobody.アップ

I'm planning to do SUP on Lake-Miyagase next year.ニヤリ

13:14 I passed through Mt.Gongendaira.

The trail is fluffy with fallen leaves.ルンルン

I can see "Nijino-Ohashi".キラキラ

14:08 My hiking finished.

It started rain soon after I rode in my car.

I'm a lucky man!爆笑音譜