友達ってどうやって作るんだっけ?[20-4] | 三味線キャンパー昌次郎のブログ

三味線キャンパー昌次郎のブログ

自分という小さなバックパックにめいっぱい荷物をつめ込んで、見たことの景色を求めて冒険に出かけます!!

空に手の届く山頂?
月明かりに照らされた深い森の中?
汗が滴り落ちる舞台の上?

キャンプ・津軽三味線・SUP…チャレンジを続ける昌次郎の密かな記録です。


キャンプはほぼいつもひとり…

仲間がほしいと思い、最近FBであるキャンプグループに入りました。

そして先日はそのオフ会に初めて参加

土曜日の正午から日曜日の正午までイベントですが、土曜日は用事があり21時過ぎに到着

日中の雪から夕方雨に変わり、車中泊でいいやと思ってたら、22時頃雨があがったので、暗い中少し離れた場所にテントを張りました。


翌日は見事な快晴クラッカー

中津川の初めて来たフィールドですが、とてもいい感じラブラブ

暗い中どんなとこかわからず、適当に設営しましたが、目の前に川が流れるベストポジョションでした。ウシシ

なんとか会の代表らしき方を見つけ受付しましたが、どうしていいかわからない…汗

昨晩仲良くなった人達が楽しそうに話してるけど、今更入っていけないよね…チュー


暇なので三味線の練習…(おいおいそんなことしてる場合か?!おーっ!)


焼肉丼うめ〜!(って食ってる場合かっ?!おーっ!)


結局いつものひとりキャンプでした、情けない…

友達ってどうやって作るんだっけ?もう忘れちゃった…えーん



※こんなことしてる場合かの三味線練習を少し録画してきました。笑い泣き


How to make friend

My camping is always alone.

Since I want camping friend,I joined a group with facebook.

And I took part in its off party the other day.

I had something to do this day.

The event is from noon on Saturday to noon on Sunday,I arrved at over 21 o'clock.

It was snowing afternoon,and changed rain from evening,so I thought I'll go to bed in the car.

However it stoped rain at 22 o'clock,so I built my tent at a little far away in the dark.

Next day got be so sunny day.クラッカー

This area is my first time in Nakatsugawa river,it was so good!ラブラブ

In spite of building in the dark,my select place was the best position in the field.ウシシ

I found its representative,and completed the reception.

After that I shouldn't what to do.汗

Everyone was talking like fun,but I can't join in that.チュー

Because it's free time,I practiced the Tsugaru-jamisen.(Heythat's not the case.おーっ!)

The grilled meat was really good!(Now isn't time to eat!おーっ!)

After all it was camping alone as usual,I'm miserable.

I don't know how to make friend,I don't remember that.えーん

This is my sadness practice video.笑い泣き