"Chi-ra-I(地籟)"

 

 

 

Composed by Kaori Nakano

 

 

Flute Solo 

 

"NUN" Album by Dr. Iwona Glinka

 

 

 

ギリシャと枚方を往復して長旅の末やっと手元に届きました。😢

 

『NUN』フルート・ソロ曲集

 

世界中から作曲家がDr.Iwonaさんのために書きました 。

フルート演奏する方、

現代フルートソロ曲に興味ございましたらご連絡ください!

 

私の曲を演奏してみたいと思われましたら、

 

楽譜特別プレゼントさせて頂きます🎁

 

 

 

 

あなたのフルート・ソロ・レパートリーの1曲に!

 

 

🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶

 

After a long journey back and forth 

between Greece and Hirakata, it finally arrived. 😢

"NUN" is a collection of flute solo pieces 

written for Dr. Iwona by composers from all over the world.

If you play the flute 

or are interested in modern flute solo pieces, 

please contact me!

 

If you would like to play my songs,

I will give you a special gift of sheet music 🎁

Add it to your solo repertoire!

 

 

🎶 🎶 🎶 

 

 

Program Note♪