برای افزایش فالوور اینستاگرام یک تصویر پروفایل گزینش کنید که برند شما در سایر شبکه های اجتماعی نیز باشد مانند لوگوی شرکت خود.

سپس سرنوشت bio  یا توضیحات مربوط به خویش را با اطلاعات مفید و لذت دسته و علمی و آموزنده در وابستگی با برند خود پر کنید.

اطلاعاتی مانند این پروانه می دهد الی ملت درباره شما اغلب بدانند و دلیلی به آنها می دهید که شما را دنبال کنند.

این اطلاعات شامل این می‌شود که شما چه کسی هستید و چه کاری سپریدن می دهید. و اشاره به شخصیت را نیز اضافه کنید.

در اینجا چند مثال برای الهام بخشی هستی دارد:

@WeWork: “Make a life, not just a living.”
@Oreo: “See the world through our OREO Wonderfilled lens.”
@CalifiaFarms: “Crafting, concocting and cold-brewing up a delicious, plant-based future.”
@Staples: “We make it easy to #MakeMoreHappen”
سپس، یک لینک به bio  خود اضافه کنید الی  اگر مردم  می خواهند به تارنما شما بروند بتوانند به راحتی به طور مستقیم از اینستاگرام به تارنما بروند. فضای گزین کردن داده شده برای URL  ها خیلی با ارزش است. زیرا این تنها محیط‌ در اینستاگرام است که می توانید یک لینک قابل کلیک جایگذاری کنید، بعد از آن عاقلانه کاربرد کنید.

برای افزایش فالوور اینستاگرام رهنمود می‌کنیم که لینک را کوتاه کنید لغایت بیشتر قابل کلیک باشد. می توانید از سایت Bitly برای کوتاه کردن لینک استفاده کنید.

 

در نهایت، آگهی ها (notifications) را پرکار کنید به این ترتیب وقتی مردم عکس های شما را به اشتراک می گذارند یا برای آنها کامنت می گذارند را می توانید ببینید. این به شما پروانه خواهد عدل که تند تر با آنها یکدلی استوار کنید.

مثل بسیاری از شرکت ها در توییتر. برای پرکار کردن اعلان ها، به گزینه ها(Options) بروید و سپس تنظیمات اعلان ها را گزینش کنید (Push Notification Settings.) و همه (From Everyone) را برای هر بخش ای انتخاب کنید.

برای افزایش فالوور اینستاگرام ما رهنمود نمی کنیم که حساب اینستاگرام خویش را به توییتر و فیس بوک لینک دهید. پس پست های اینستاگرام شما به طور خودکار در حساب های سایر منتشر می شوند. گونه ها پست ها متفاوت است.

 

 

 یک فرآوری کننده محتوا تعیین کنید
فقط یک یا دو تن حساب کاربری اینستاگرام شما را مدیریت کنند. در صورت امکان، شخصی را گزین کردن کنید که تجربه استفاده از حساب اینستاگرام شخصی را داشته باشد. و مطمئن شوید که کل ویژگی های سودمند اینستاگرام را ارائه می دهد.

 

اگر برای یک سازمان بزرگ شغل می کنید، امکان پذیر است اشخاص زیادی را پیدا کنید که می خواهند درباره چیزهایی که پست شده است بگویند. این زمانی است که یک تقاضا سازمان یافته یا دستورالعمل مستند در دست است.

این اسناد باید به مردم اطلاع دهد که چگونه پستی را در حساب اینستاگرام شما درخواست کنند، وقتی که می خواهند روی پست ارزش گذاری کنند و چرا باید این پیشه را سپریدن دهند.

 

 

چیرگی عکاسی و ویرایش عکس
برای افزایش فالوور اینستاگرام، کیفیت پست مهم است. خیلی زیاد. فالوورهای توییتر امکان پذیر است چند توییت بد را ببخشند، ولی یک عکس بد در اینستاگرام خیلی چیز بدی است و پذیرفتنی نیست.

این به این معنی نیست که بی گمان باید دوره های عکاسی را بگذرانید تا عکس های اینستاگرام احسان داشته باشید. و به این معنی نیست که هفته ها پیش از آغاز حرفه باید تمرین دشوار داشته باشید. اما باید با نکات اساسی عکاسی و برنامه های ویرایش عکس  آشنا باشید.

 

 

مهارت های عکاسی یاد بگیرید
از آنجائیکه اینستاگرام یک برنامه موبایل است، چه بسا بیشتر عکس‌هایی که پست می گذارید با تلفن همراه خود گرفته اید. فقط اینطور نیست، اما چشمداشت می رود که اینطور باشد.

در حالی که بعضی از برند ها از عکس های چیره دست برای عکس اینستاگرام خویش کاربرد می کنند، اکثراً از گوشی های هوشمند کاربرد می کنند. و به هر حال اینستاگرام به معنی راستین واژه همین لقب را دارد.

 

اینجا نکات برجسته و مهمی هستی دارد:

در یک زمان روی یک موضوع تمرکز کنید.

فضای منفی را در آغوش بگیرید.

دیدگاه های جالب را پیدا کنید.

تقارن را جستجو کنید.

جزئیات کوچک را ضبط کنید.

فالوور های خود را دلشاد کنید.

 

 

مهارت های ویرایش عکس
اینستاگرام برخی قابلیت های ویرایش اولیه عکس را دارد، ولی اغلب اوقات آنها برای ایجاد یک تصویر واقعاً عالی نیستند. بسیاری از عکس  ها  را قبل از اینکه برای بار نخست در اینستاگرام مفتوح کنید باید با یک یا دو برنامه ویرایش عکس باز کنید و آنها را ویرایش کنید.

 

آغاز به پست گذاشتن
وقتی که پروفایل خویش را برپایی و بهینه سازی کردید، کسی را داشته باشید که آنها را اداره کند. و چیزهایی را یا دو چیز را در بستگی با عکاسی و ویرایش عکس بدانید، اکنون سررسید ابتدا پست گذاشتن است.

ایده خوبی است که شمار زیادی پست های عالی داشته باشید، شاید ۱۵ شماره یا بیشتر، الی قبل از اینکه نخست کنید که واقعاً مردم را جذب کنید.

برای افزایش فالوور اینستاگرام، وقتی ملت پروفایل شما را می بینند، بهتر است تعداد زیادی از عکس های شما را  ببینند که همه صفحه را پوشانده است.

 

به جای اینکه تعداد انگشت چندی ببینند، به این ترتیب آنها با اخیر می شوند که به طور مرتب مطلب می‌نویسید.

برای پیش درآمد پست قراردادن یا در اینستاگرام، پیش درآمد قالب های محتوایی رسانه های اجتماعی را دانلود کنید و ابتدا به برنامه ریزی پست های اینستاگرام خویش کنید. با گذشت زمان، میخواهید که تصاویر را با تاریخی که دارند بخش بندی کنید و کناره هم بگذارید، مشابه پایان هفته یا هنگامیکه به تعطیلات می روید.

وقتی برای برنامه های پست قراردادن یا شروع به برنامه ریزی می کنید شخصیت های بازار هدف خویش را در ذهن داشته باشید، می توانید به طور قابل پروا موعد و بسامد پست گذاری خویش را تغییر دهید.

مخصوصاً اگر مخاطبان خود را در منطقه زمانی متفاوت هدف پیمان می دهید. می‌توانید از قالب های مجانی کاربرد کنید.

برنامه خویش را برای مخاطبان گزیده تر خویش که شدنی است سررسید بر باشد و آزمون کردن دربایستن داشته باشد بهینه سازی کنید.

طبق تحقیقاتی که داشته‌ایم بهترین سررسید برای پست گذاشتن در اینستاگرام دوشنبه و پنج‌شنبه است. اگر در اندیشه افزایش فالوور اینستاگرام هستید، در هر ساعتی به جز سررسید ۳ لغایت ۴ پس از نیمروز پست بگذارید.

منطقه ای را در نظر بگیرید که بازار قصد شما را ساختن می دهند. و نتایج را با هم ترکیب کنید لغایت به نتیجه نهایی برسید. برای مخاطبان خارج از کشور فقط جاهایی را در عقیده بگیرید که مخاطبان شما در آن ناحیه حضور دارند و استفاده می کنند.

با این حال، به این دلیل که اینستاگرام عمدتاً برنامه ای است که روی دستگاههای موبایل کاربرد می شود، کاربران میل دارند که در هر زمانی استفاده کنند.

اگر چه بسیاری از کاربران در طول روزهای کاری در ساعاتی که حرفه نمی‌کنند، با محتواهای اینستاگرام مشغول هستند.

برخی از کسب و کارها با پست قراردادن یا در ساعات ۰۲:۰۰ صبح یا ۰۵:۰۰ پس از نیمروز و در روزهای چهارشنبه ۰۷:۰۰ پس از نیمروز موفق هستند. شما هم رسیدگی کنید ببینید چه ساعتی برای مخاطبان شما مناسب است.

 
 لذتبخش بنویسید
کپشن‌های ارزشمند به اشتراک بگذارید.

عکس ها و ویدئوها شدنی است مهم ترین دسته پست های اینستاگرام شما باشند. ولی caption کپشن‌ها گرد از مهم‌ترین راهکارهای افزایش فالوور اینستاگرام شما هستند. آنها تقسیم مهمی از  پست شما هستند مثل بستنی روی کیک.

اگر به طور ادامه caption کپشن‌های عالی بنویسید می توانید تقسیم انسانی برند خود را اعجاب انگیز کنید، فالوورهای زیادی را جذب کنید.  محتوای خویش را قابل اشتراک گذاری کنید. در نتیجه به شما فرمان می دهد که بیشتردر معرض رویت قرار بگیرید.

کپشن‌های خویش را با اسم افراد مشهور یا برندها ترکیب کنید. این یک مسیر عالی برای یکدلی و احساس نزدیکی با نام تجارت فالوورها و گرد از راهکارهای افزایش فالوور اینستاگرام شماست.

راه سایر برای افزایش قابلیت اشتراک گذاری caption شما، اتکاء فالوورها برای اینکه سئوال بپرسند یا تماس تلفنی در caption عکس شما داشته باشند، می باشد. برای مثال، ممکن است بگوئید،” اگر این مطلب جالب بود دو بار ضربه بزنید (double-tap)”  ” یا حکایت خود را در کامنت به اشتراک بگذارید”.

 
خرید لایک اینستاگرام