هشتگ‌های مرتبط
یکی از بهترین راهکارهای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده صحیح از هشتگ‌هاست. در اینستاگرام، یک hashtag با مکالمات کاربران متنوع پیوستگی دارد که در حال آماده به یک جریان احد متصل نیست. اگر از hashtag های مربوطه بهره‌گیری کنید، پست های شما در معرض رویت مخاطبان اکثریت پیمان می گیرد الی اینکه مردم شما را پیگیری کنند یا در ارتباط با برند شما اطلاع داشته باشند.

کلید به کارگیری هشتگ ها به طور کارساز این است که آنها را به چهره هوشمندانه و به ندرت استفاده کنید.

سعی کنید تعداد هشتگ های هر کپشن را به سه تقسیم محدود کنید. به طور مشابه، از hashtag هایی همانند این استعمال نکنید: “like for like” ، like #like4like or #like4likes . این تکنیک خیلی شلخته و ناپاک است که چندی از فالوورها شما را ترک خواهند کرد.

برای پیدا کردن هشتگ هایی که مخاطبان شما شدنی است بهره‌گیری کنند، کمی روی هشتگ های مربوطه روی صنعت و کمبودهایی که در آن صنعت هست،  پژوهش کنید.

ساده ترین مسیر برای انجام این کار تحقیق در خویش برنامه اینستاگرام، تب “explore” به معنی کشف کردن است.

هنگامی که برای یک هشتگ جستجو می کنید، یک لیست از هشتگ های مرتبط در رأس صفحه شما اثر دیتا خواهد شد. برای مثال، وقتی من در اینستاگرام #دیجیتال_مارکتینگ را جستجو می کنم، هشتگ های مربوطه مثل #ترفندهای_دیجیتال_مارکتینگ  #اینترنت_مارکتینگ و … را هم به من پرتو می‌دهد.

اگر فالوورهای کمی دارید، برای افزایش فالوور اینستاگرام حتما هشتگ های پسندیده خود را برپایی کنید. همانند نام شرکت یا یک شعار که برای اغلب عکس های شما اضافه شود. این یک مسیر عالی برای استقرار برند شما روی پلت فرم و استقرار یک حضور هماهنگ است.

 
تعامل با کاربران سایر و فالوورهای شما
اینستاگرام یک جامعه گسترده است. و یک راه عالی برای ورود به این جامعه پیدا کردن افرادی است که عکس ها باره علاقه شما را ارسال می کنند.

حساب های آنها را دنبال کرده و با محتوای آنها ارتباط برقرار می کنید. این طبیعی‌ترین گذرگاه برای جلب پروا سایرین و افزایش فالوور اینستاگرام است.

از محتوای سایرین الهام می گیرید. ولی کپی نکنید.

 

این دو چیز برای شماست:

اولاً، آنها وقتی آگهی گرفتن می کنند که شما آنها را دنبال کنید، آنها شدنی است حساب شما را رسیدگی کنند و تصمیم بگیرند که آیا شما را دنبال کنند یا نه. (به همین انگیزه مهم است که قبل از اینکه به سایرین دسترسی داشته باشید چند محتوای عالی ایجاد کنید.)

دوماً، این به این معنی است که شما پست های تازه آنها را در feed خویش می بینید. پس اگر شما اختصاص کنید می توانید پست های آنها را لایک کنید و با آنها وارد پیوستگی شوید. همانطور که فالوور های خود را افزایش می‌دهید، فالوورهای خویش را نگه دارید. و با برآوردن به کامنت های آنها سپاسداری خویش را نشانه دهید، و حتی آنها را پیگیری کنید و با پست های آنها پیوستگی برپا کنید.
 

 تبلیغات متقابل داشته باشید
هنگامی که یک رابطه پایدار با برخی از افرادی که پشت این حساب قرار دارند برقرار می کنید که مخاطبان همانند شما را دارند، ممکن است بخواهید روی حساب های سایرین بعضی مشارکت های تبلیغاتی را داشته باشید.

برای اینکه طبیعی‌تر شود و کمتر اسپم شود می توانید این درونمایه متقابل را بهتر درست کنید — مخصوصاً کپشن ها — .

همچنین کمک می کند الی برای فالورهای شما شگفت انگیز باشد و فالوور همیشگی شما باشد.

نمونه ای از تبلیغ متقابل وبلاگ نویس خوراک (sprinklesforbreakfast@) و یک عکاس(graymalin@) را بینید که با حساب‌های سایرین در یک سررسید تبلیغ متقابل داشته اند.

 
 برگزاری مسابقه برای افزایش فالوور در اینستاگرام
برگزاری مسابقه، گرد سایر از راه های عالی برای افزایش فالوور اینستاگرام و اشاعه دسترسی شما است.

یک عکس یا یک پست تبلیغاتی برای یک مسابقه طراحی کنید و سپس از مردم بخواهید به هدف شرکت در پیکار پیج شما را فالو کنند و یا عکس های شما را  لایک کنند یا کامنت بگذارند.

یک عنصر ( UGC (User-Generated Content به مسابقه اضافه کنید. UGC یعنی دلگرمی فالوورها به فرآوری درونمایه برای شما.

همچنین، جایی که مردم یک عکس از خودشان پست می گذارند و از یک هشتگ گزیده تر به اتفاق با پیگیری کردن حساب شما استعمال می‌کنند.

 
 خویش را در معرض دیدن کاربران قرار دهید
یک دکمه فالو (دنبال کردن) را در صفحه اصلی تارنما خود، در صفحه “درباره ما” و دیگر مکان های دیگر در تارنما خویش جایگذاری کنید.
هشتگ‌های مرتبط
یکی از بهترین راهکارهای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده صحیح از هشتگ‌هاست. در اینستاگرام، یک hashtag با مکالمات کاربران متنوع پیوستگی دارد که در حال آماده به یک جریان احد متصل نیست. اگر از hashtag های مربوطه بهره‌گیری کنید، پست های شما در معرض رویت مخاطبان اکثریت پیمان می گیرد الی اینکه مردم شما را پیگیری کنند یا در ارتباط با برند شما اطلاع داشته باشند.

کلید به کارگیری هشتگ ها به طور کارساز این است که آنها را به چهره هوشمندانه و به ندرت استفاده کنید.

سعی کنید تعداد هشتگ های هر کپشن را به سه تقسیم محدود کنید. به طور مشابه، از hashtag هایی همانند این استعمال نکنید: “like for like” ، like #like4like or #like4likes . این تکنیک خیلی شلخته و ناپاک است که چندی از فالوورها شما را ترک خواهند کرد.

برای پیدا کردن هشتگ هایی که مخاطبان شما شدنی است بهره‌گیری کنند، کمی روی هشتگ های مربوطه روی صنعت و کمبودهایی که در آن صنعت هست،  پژوهش کنید.

ساده ترین مسیر برای انجام این کار تحقیق در خویش برنامه اینستاگرام، تب “explore” به معنی کشف کردن است.

هنگامی که برای یک هشتگ جستجو می کنید، یک لیست از هشتگ های مرتبط در رأس صفحه شما اثر دیتا خواهد شد. برای مثال، وقتی من در اینستاگرام #دیجیتال_مارکتینگ را جستجو می کنم، هشتگ های مربوطه مثل #ترفندهای_دیجیتال_مارکتینگ  #اینترنت_مارکتینگ و … را هم به من پرتو می‌دهد.

اگر فالوورهای کمی دارید، برای افزایش فالوور اینستاگرام حتما هشتگ های پسندیده خود را برپایی کنید. همانند نام شرکت یا یک شعار که برای اغلب عکس های شما اضافه شود. این یک مسیر عالی برای استقرار برند شما روی پلت فرم و استقرار یک حضور هماهنگ است.

تعامل با کاربران سایر و فالوورهای شما
اینستاگرام یک جامعه گسترده است. و یک راه عالی برای ورود به این جامعه پیدا کردن افرادی است که عکس ها باره علاقه شما را ارسال می کنند.

حساب های آنها را دنبال کرده و با محتوای آنها ارتباط برقرار می کنید. این طبیعی‌ترین گذرگاه برای جلب پروا سایرین و افزایش فالوور اینستاگرام است.

از محتوای سایرین الهام می گیرید. ولی کپی نکنید.

 

این دو چیز برای شماست:

اولاً، آنها وقتی آگهی گرفتن می کنند که شما آنها را دنبال کنید، آنها شدنی است حساب شما را رسیدگی کنند و تصمیم بگیرند که آیا شما را دنبال کنند یا نه. (به همین انگیزه مهم است که قبل از اینکه به سایرین دسترسی داشته باشید چند محتوای عالی ایجاد کنید.)

دوماً، این به این معنی است که شما پست های تازه آنها را در feed خویش می بینید. پس اگر شما اختصاص کنید می توانید پست های آنها را لایک کنید و با آنها وارد پیوستگی شوید. همانطور که فالوور های خود را افزایش می‌دهید، فالوورهای خویش را نگه دارید. و با برآوردن به کامنت های آنها سپاسداری خویش را نشانه دهید، و حتی آنها را پیگیری کنید و با پست های آنها پیوستگی برپا کنید.

 

– تبلیغات متقابل داشته باشید
هنگامی که یک رابطه پایدار با برخی از افرادی که پشت این حساب قرار دارند برقرار می کنید که مخاطبان همانند شما را دارند، ممکن است بخواهید روی حساب های سایرین بعضی مشارکت های تبلیغاتی را داشته باشید.

برای اینکه طبیعی‌تر شود و کمتر اسپم شود می توانید این درونمایه متقابل را بهتر درست کنید — مخصوصاً کپشن ها — .

همچنین کمک می کند الی برای فالورهای شما شگفت انگیز باشد و فالوور همیشگی شما باشد.

نمونه ای از تبلیغ متقابل وبلاگ نویس خوراک (sprinklesforbreakfast@) و یک عکاس(graymalin@) را بینید که با حساب‌های سایرین در یک سررسید تبلیغ متقابل داشته اند.

 

 

 برگزاری مسابقه برای افزایش فالوور در اینستاگرام
برگزاری مسابقه، گرد سایر از راه های عالی برای افزایش فالوور اینستاگرام و اشاعه دسترسی شما است.

یک عکس یا یک پست تبلیغاتی برای یک مسابقه طراحی کنید و سپس از مردم بخواهید به هدف شرکت در پیکار پیج شما را فالو کنند و یا عکس های شما را  لایک کنند یا کامنت بگذارند.

یک عنصر ( UGC (User-Generated Content به مسابقه اضافه کنید. UGC یعنی دلگرمی فالوورها به فرآوری درونمایه برای شما.

همچنین، جایی که مردم یک عکس از خودشان پست می گذارند و از یک هشتگ گزیده تر به اتفاق با پیگیری کردن حساب شما استعمال می‌کنند.

 
 خویش را در معرض دیدن کاربران قرار دهید
یک دکمه فالو (دنبال کردن) را در صفحه اصلی تارنما خود، در صفحه “درباره ما” و دیگر مکان های دیگر در تارنما خویش جایگذاری کنید.

می توانید یک لوگو در سایت برپایی کنید که به حساب کاربری شما اینستاگرام لینک شده است و مطمئن شوید به حساب خود صحیح لینک داده‌اید.

اگر نام بازرگانی شما یک مکان فیزیکی دارد. به صورت چاپی و کاغذی مسیر های تماس را به آنها بگوئید. حساب اینستاگرام خویش را به آنها اطلاع دهید و آنها را دلگرمی کنید الی شما را پیگیری کنند.

همچنین، مطمئن شوید که حساب اینستاگرام خود را در سایر حساب های رسانه های اجتماعی تبلیغ کرده‌اید. احتمالاً، افرادی که قبلا شما را در فیس بوک و توییتر تعقیب می کنند، شما را در اینستاگرام Instagram نیز بدون هیچ مشکلی دنبال خواهند کرد.

اجازه دهید که فالوورهای شما بدانند که شما در اینستاگرام هستید و آنها را لمیدن کنید تا شما را در آنجا تعقیب کنند و در دیگر رسانه های اجتماعی با لینک دادن و پست قراردادن یا شما را پیگیری کنند.

 متفاوت باشید
متفاوت بودن با بقیه، خیلی مهم است. نه تنها در اینستاگرام، حتی در جاها و شبکه های دیگر. سعی کنید خودتان باشید و از قابلیت ها و توانمندی های خلاقانه خود برای کسب کامیابی در پهنه های متنوع کاربرد کنید.

به فکر اشغال کردن جای سایرین نباشید. آن جا پیشتر رزرو شده است. جاهای رزرو نشده بسیاری وجود دارد که از جاهای قبلاً رزرو شده، بعضاً بهتر است. آن ها را پیگیری کرده و شکار کنید.

 

متفاوت بودن در اینستاگرام به این معنی است که راهی را تعقیب نکنید که پیش از شما، ده یا صد یا هزاران تن دنبال کرده اند و برای سایرین خسته کننده شده است.

متفاوت بودن، به معنی خاص بودن نیست، به معنی خلاق بودن و نوآور بودن در کاری است که هدف انجامش را دارید. مشابه قراردادن یا عکس های سیاه و سفید از خویش و شهرتان!! برای خیلی ها شاید عکس های دورنگ از عکس های رنگی جذاب تر باشد و مایه  افزایش فالور اینستاگرام شود.

 
 با عکس حرف بزنید!
اینستاگرام همانند فیس بوک یا توییتر نیست که در آن، محتوای متنی، نقش زیادی را در انتقال مفاهیم و نظرات داشته باشد. اینجا، عکس، حرف پیش درآمد و فرجام را می زند و باعث افزایش فالور اینستاگرام می شود.

اگر میخواهید موضوعی را منتشر کنید و مطلبی را عنوان کنید، باید عکس شما کاملاً گویا و رسا باشد. صفحات شخصی یا گروهی یا حقوقی که در اینستا، می توانند فالور زیادی را جذب کنند، به نا عکس در این شبکه پی دستگیر اند.

می توانید یک لوگو در سایت برپایی کنید که به حساب کاربری شما اینستاگرام لینک شده است و مطمئن شوید به حساب خود صحیح لینک داده‌اید.

اگر نام بازرگانی شما یک مکان فیزیکی دارد. به صورت چاپی و کاغذی مسیر های تماس را به آنها بگوئید. حساب اینستاگرام خویش را به آنها اطلاع دهید و آنها را دلگرمی کنید الی شما را پیگیری کنند.

همچنین، مطمئن شوید که حساب اینستاگرام خود را در سایر حساب های رسانه های اجتماعی تبلیغ کرده‌اید. احتمالاً، افرادی که قبلا شما را در فیس بوک و توییتر تعقیب می کنند، شما را در اینستاگرام Instagram نیز بدون هیچ مشکلی دنبال خواهند کرد.

اجازه دهید که فالوورهای شما بدانند که شما در اینستاگرام هستید و آنها را لمیدن کنید تا شما را در آنجا تعقیب کنند و در دیگر رسانه های اجتماعی با لینک دادن و پست قراردادن یا شما را پیگیری کنند.

 متفاوت باشید
متفاوت بودن با بقیه، خیلی مهم است. نه تنها در اینستاگرام، حتی در جاها و شبکه های دیگر. سعی کنید خودتان باشید و از قابلیت ها و توانمندی های خلاقانه خود برای کسب کامیابی در پهنه های متنوع کاربرد کنید.

به فکر اشغال کردن جای سایرین نباشید. آن جا پیشتر رزرو شده است. جاهای رزرو نشده بسیاری وجود دارد که از جاهای قبلاً رزرو شده، بعضاً بهتر است. آن ها را پیگیری کرده و شکار کنید.

 

متفاوت بودن در اینستاگرام به این معنی است که راهی را تعقیب نکنید که پیش از شما، ده یا صد یا هزاران تن دنبال کرده اند و برای سایرین خسته کننده شده است.

متفاوت بودن، به معنی خاص بودن نیست، به معنی خلاق بودن و نوآور بودن در کاری است که هدف انجامش را دارید. مشابه قراردادن یا عکس های سیاه و سفید از خویش و شهرتان!! برای خیلی ها شاید عکس های دورنگ از عکس های رنگی جذاب تر باشد و مایه  افزایش فالور اینستاگرام شود.

 
 با عکس حرف بزنید!
اینستاگرام همانند فیس بوک یا توییتر نیست که در آن، محتوای متنی، نقش زیادی را در انتقال مفاهیم و نظرات داشته باشد. اینجا، عکس، حرف پیش درآمد و فرجام را می زند و باعث افزایش فالور اینستاگرام می شود.

اگر میخواهید موضوعی را منتشر کنید و مطلبی را عنوان کنید، باید عکس شما کاملاً گویا و رسا باشد. صفحات شخصی یا گروهی یا حقوقی که در اینستا، می توانند فالور زیادی را جذب کنند، به نا عکس در این شبکه پی دستگیر اند.

 

خرید ویو اینستاگرام