استوری اینستاگرام و ویدئوی live به اشتراک بگذارید
اینستاگرام دائم فرصتی را برای پست قراردادن یا عکس های زیبا و جذاب ارائه می دهد الی برند خود را پرتو دهید.
با این حال، با شناسایی استوری های اینستاگرام اختصار مدت، برند ها می توانند همچنین on-the-fly به اشتراک گذاشته شوند، در behind-the-scenes برای ۲۴ ساعت در جستجو میماند این پلت فرم به برند شما منش اکثریت میدهد.
با نگاهی به پکیدن محبوبیت Snapchat پرتو می دهد که کاربران رسانه های اجتماعی به طور روشن به تصاویر و ویدئوهای به اشتراک گذاشته شده پاسخ مثبت می دهند.
استوری های اینستاگرام به برند ها فرمان می دهد الی با روش های متنوع با کاربران برگزیدن برقرار کنند الی آنها به برند وفادار باشند و درخواست خود را بیان کنند.
استوری های اینستاگرام همینطور که به کاربران اجازه می دهد که ویدئوهای live خویش را به اشتراک بگذارند، برای افزایش فالوور اینستاگرام امثال یک بمب انرژی عمل میکند. و این احد دیگر از فرمت های درونمایه که در دیگر شبکه های اجتماعی دوست داشتنی است.
وقتی که کاربران فیلم نگاه کردن را متوقف می کنند آنها توان پدید می شوند. این تجربه دو جانبه معتبر به برند ها دستور می دهد الی چیزهای جزئی را به اشتراک بگذارند. لحظات نایاب با مخاطبان خویش برای ترکیب عناصر انسانی در یک پلت فرم رسانه های اجتماعی که به شدت ویرایش شده و برای استعمال سنتی صیقل دیتا شده است.
خرید فالوور را از ما بخواهید
برندها چگونه از استوری های اینستاگرام برای افزایش فالوور اینستاگرام کاربرد کنند؟
در اینجا برندهایی هستند که پیشنهاد می کنم نحوه حرفه و اشتراک گذاری آنها را ببینید و تعقیب کنید:
Rachel Brathen @yoga_girl یک مربی یوگا است و در Aruba یک کارآفرین است که از استوری های اینستاگرام بهرهگیری می کند behind-the-scenes عمل ساخت یک استودیو یوگا را مستند سازی میکند. در حالی که نمونه کارهای او در اینستاگرام عکس های زیبا و حرفه ای را در یوگا پرتو می دهد. خاصیت سرگذشت او نشستن سگ او در جلسات کارکنان است، گروه او برای تزئین استودیو از کریستال های یاقوتی کاربرد کردند، و هنرمندان روی بارو را نقاشی کردند. او از استوری ها برای نمایش جنبه دیگر برند خویش برای ۲ میلیون فالوور از طریق صحیح و اصلاح شده کاربرد کرد، لغایت بدین ترتیب فالوورهای خویش را از آنچه که هر روز سپریدن می دهد مطلع کند. (البته در باره یوگا )
Dana Shultz @miniamlistbaker او دستورکار های غذایی فاقد گلوتن را در تارنگار خود منتشر می کند. خاصیت سرگذشت های او ویدئوهایی در مورد تصحیح کردن صبحانه است و همچنین تست کردن دستورکار های جدید در طباخ خانه خودش است. جنبه های پست صحنه استوری های او متون انسانی زیادی را برای برند تارنگار او فراهم می کند، و هر کسی عاشق این مدل ویدئوهای خوب است.
Casper @casper محتواهایی را برای تبلیغ تشک های خویش منتشر می کند – و این تبلیغ به چهره غیر مستقیم است و پدیدار نیست. سوژه اصلی محتوای آنها چیست؟ ابقاء بهتر از رفتن است ( زیرا می توانید به طور طبیعی در یک تشک نرم و آرام کاسپر پیمان بگیرید). آنها حتی یک نگارخانه برای فالوورهای خویش برپایی کرده اند تا به عنوان پس گویه برای Snapchat و استوری های Instagram کاربرد کنند تا هنگامیکه واقعاً روی رختخواب طویل کشیده اند، به نظر برسد که آنها در یک مهمانی هستند. یگانه از ویژگی های آخر الزمان استوری های اینستاگرام آنها شخصی است که در رختخواب فیلم تماشا می کند با این عنوان که : ” وقتی شما بیشتر از ۵ فصل دارید چه کسی طرح و برنامه دربایستن دارد؟” این ویدئو از کمپین های کاسپر پشتیبانی می کند.
دستورالعمل به کارگیری استوری اینستاگرام برای برند شما
اینکه آیا جالب است، غم انگیز، منحصر بفرد یا معتبر به فالوورها واگذار کنید.
استوری اینستاگرام برای کسان بی تجربه نامشخص و خشک است. از استوری ها استعمال کنید تا جنبه های سایر برند خود را به اشتراک بگذارید که فالوورهای شما در جاهای دیگر نتوانند آنها را بخوانند.
آیا شما یک گردانیدن ای دارید که سگ را اخ دارند؟
آیا تیم شما بحران مانکن را آزمایش می کند؟
شروع به فیلم برداری کنید لغایت بیشتر جنبه انسانی برند خود را نشان دهید.
۱– به پشت صحنه (behind-the-scenes) بروید و فالوور بخرید
این گونه از محتوای باره علاقه فالوورهای اینستاگرام است که مایه افزایش فالوور اینستاگرام میشود.
به فالوورهای خویش برنامه یک اتفاق یا event، یا تاسیس یک محصول را اثر دهید، و آن را جالب و سرگرم کننده کنید.
فالوورهای شما می خواهند که پرماسیدن کنند به حساب می آیند و شناخته شده هستند، و میتوانید از استوری ها بهرهگیری کنید الی یک برنامه وفادار نام تجارت را داشته باشید که فقط به کسانی که محتوای شما را رسیدگی می کند جایزه دهد.
۲– ویدیو لایو live منتشر کنید
ویدیوی لایو live روند رو به رشد در گونه ها گوناگون پلت فرم های اجتماعی است، پس اگر چیز جالبی رویداد می افتد، نخست به منتشر کردن آن کنید.
اینکه جشن زایش گروه است، یک جلسه کاری است، یا یک جانور بامزه، فالوورهای متعهد شما می خواهند که هر چیزی را که به روز می کنید بصورت روزانه ببینند.
ویدیوهای لایو و استوری ها را با اشتراک آنها به عنوان چیزی که رویداد می افتد به سطح بعدی بفرستید ( و در توییتر یا فیس بوک آن را تبلیغ کنید تا باعث افزایش فالوور اینستاگرام شما شود).
با به اشتراک گذاری استوری و ویدیو لایو live بخوبی متوجه افزایش فالوور اینستاگرام تان خواهید شد.
محتوای اختصار مدت برای جذب فالوورهای جدید و افزایش وابستگی با کسانی که در حال حاضر فالوورهای شما هستند.
چکیده گویی!
خلاصه گویی، ریشه-بن-بیخ زیاد مهمی در اینستاگرام است. در شبکه ای که کاربران، تنها به پیگیری دیدن عکس و لایک کردن و نهایت، چند واژه نوشته زیر post های شما هستند، حکایت نویسی فایده ای ندارد.
۵ عکس با ۵ خط نوشته کوتاهی و مؤثر، می تواند تأثیرگذاری زیاد فوقانی به جای ۱۰۰ ها خط نگارش داشته باشد. هر چقدر خلاصه گویی کنید و نکته شماره ۲ را رعایت کنید، می توانید به افزایش فالور اینستاگرام موفق شوید.
فالوور پران نباشید!
یعنی بیننده گریز نباشید. یعنی مشتری پران نباشید. یعنی مخاطبانی که لغایت کنون جذب کرده اید، حتی اگر ۱۰۰ نفر هم هستند را کوشش کنید حفظ کنید و آن ها را آرام آرام افزایش دهید.
اگر مخاطبان شما در سن و گروه اجتماعی خاصی هستند، پیمان دادن عکس ها و محتواهای بی ربط به علاقه و انگیزه ای که آن ها را به صفحه شما پیوستگی ساخته است، مقوله unfollow شدن شما را فراهم می کند.
به امید follow back نباشید!
هیچ صفحه پر مخاطبی در اینستاگرام، به امید follow back شدن توسط دیگرکاربران این سایت، نظاره گر چند ده هزاری و حتی چند صد هزاری پیدا نکرده است. تلاش کنید، با محتوای متنی و تصویری ارزشمند و جذاب، بیننده خویش را بالاببرید و آن را حفظ کنید.
از تگ کردن های غیر ضروری پرهیز کنید!
هیچ گاه در موارد غیر ضروری، جهت افزایش توجه کاربران صفحه خود، از تگ کردن غیر بایسته آن ها امتناع کنید. این پیشه بعضاً مایه رنجش آن ها شده و شاید، نه تنها توجه فرد تگ شده و دوستانش را جذب نکند، بلکه باعث unfollow شدن از صفحه شما را نیز فراهم می کند.
بگذارید سایرین درباره شما بگویند!
اگر صفحه شخصی در ارتباط با خودتان دارید، عکس ها و مطالبی که دیگران در وابستگی با شما منتشر کرده اند را در صفحه بگذارید لغایت برای مخاطبانتان جذاب تر باشد.
اگر صفحه بازرگانی و تبلیغاتی دارید، تجربه مشتریان و مخاطبان خویش را در صفحه بگذارید و دستور بدهید سایرین درباره شما حرف بزنند و این راه، به طور غیر سر راست تبلیغ کنید.
قطعاً نظاره گر بیش تری از این مسیر جلب خواهید کرد به نسبت انتشار یومیه و تبلیغاتی سر راست محصولات و خدمات خویش در صفحه تان!
پشت صحنه باز باشید!
پشت صحنه مفتوح بودن یعنی اینکه پشت صحنه ها را نشان بدهید. اگر صفحه شخصی دارید و مثلاً کیکی یا شیرینی یا غذایی درست کردید، پشت صحنه آن که مربوط به تدارکات حکایت می شود را نیز در صفحه بگذارید.
اگر ارائه دهنده خدمات با محصولات هستید ماننند فروش البسه و بسته های تبلیغاتی و گل و ملزومات عمومی و یومیه دیگر، تدارکاتی که برای آن در روز انجام میدهید را عکس برداری و در صفحه بگذارید.
خیلی ها از این پشت صحنه ها جذب می شوند و زمینه ها همراهی سایرین را نیز برای شما فراهم می کنند.