「いつかは地球規模の作品が作りたい」
とは思っていましたが、現実的にそんなに時間と金をかけられるのは定年退職後。
…と考えていたのですが、予想より早く実現してしまいました。
日本航空(JAL)さまのサポートをいただき、完成させることができました。
5大陸
19か国
24都市
…を41日間、飛行機32本で完成させました。
すっっっっっごくハードなスケジュールで、
飛行機に乗らない日がほぼなく、撮影クルーたちと男4人で繰り広げた珍道中は
学生時代のノリを思い出しました。
後日、このブログを遡って記事を更新できたらと思います(^^)
I longed for to make a global-scaled GPS drawing someday, but the day was come true.
An airline company (Japan Airline, aka JAL) suggested to support me.
After that, I traveled
6 continents
19 countries
24 cities
105,734+ kilometer
41 days
with 32 flight and 3 shooting crews.
It was soooo hard time that we could have few no-flight days, and I remembered the days of student.
I'd like to update the documentary about my amazing trip later:)
とは思っていましたが、現実的にそんなに時間と金をかけられるのは定年退職後。
…と考えていたのですが、予想より早く実現してしまいました。
日本航空(JAL)さまのサポートをいただき、完成させることができました。
5大陸
19か国
24都市
…を41日間、飛行機32本で完成させました。
すっっっっっごくハードなスケジュールで、
飛行機に乗らない日がほぼなく、撮影クルーたちと男4人で繰り広げた珍道中は
学生時代のノリを思い出しました。
後日、このブログを遡って記事を更新できたらと思います(^^)
I longed for to make a global-scaled GPS drawing someday, but the day was come true.
An airline company (Japan Airline, aka JAL) suggested to support me.
After that, I traveled
6 continents
19 countries
24 cities
105,734+ kilometer
41 days
with 32 flight and 3 shooting crews.
It was soooo hard time that we could have few no-flight days, and I remembered the days of student.
I'd like to update the documentary about my amazing trip later:)