星期五我地學校picnic

而F5 4班去晒長洲玩

當然長洲係個好地方哇哈哈~~~

我地晨早就要坐船

果時真係好驚我會暈船

而結果呢

乜事都冇XD



到左長洲

我地5E 班諗住去BBQ 場

點知果個白痴殭屍臉居然帶錯路ガーン

結果我地要跑到張保仔果度慢慢找爐燒了囧

原來行去張保仔要行好耐GA!!!!!OMG