呢排好冇mood 去寫blog星期五我地學校picnic 而F5 4班去晒長洲玩 當然長洲係個好地方哇哈哈~~~ 我地晨早就要坐船 果時真係好驚我會暈船 而結果呢 乜事都冇XD 到左長洲 我地5E 班諗住去BBQ 場 點知果個白痴殭屍臉居然帶錯路 結果我地要跑到張保仔果度慢慢找爐燒了 原來行去張保仔要行好耐GA!!!!!OMG