Last weekend (Feb 21st) was my sister's birthday!
先週の21日は姉の22歳の誕生日だった!プレゼント

I was hanging out with some Japanese friends at the beach..so sorry I couldn't be there, oops(ノ_・。)
日本人留学生と海岸で遊んでたので、一緒に祝えなかったけどごめん!!

The cake was really delicious...it's taro flavour!
でもケーキは超美味しかった。。。タロの味

アキのブログ


It's got some nice mini cream buns and strawberries on top too!
上にちっちゃいタロのバンといちごもあって甘い味たっぷり

アキのブログ

..3 layers of Taro mmmmmケーキumai!
タロの3層。。。うまい!


2009年12月19日

しばらく前のことだけど

まぶしい夏の日に( ̄▽+ ̄*) 暑かったあ!!

てか、僕も今年卒業するね!


アキのブログ