私の大好きな海外アーティストである

Frankie Jさんの最新曲は「Never Giving Up On You」ですラブラブラブラブ

 

世界中の人々を魅了し続けるFrankie Jさんの歌声ラブ

 

今回の新曲もとても美しく、愛を強く感じる曲だと思いましたラブラブ愛ラブラブ

 

何度もこちらのミュージックビデオを視聴して、

私が最も感じたことは、こんなふうに愛を伝えられるアーティストはFrankie Jさん以外いないということですおねがい

 

私は2005年に初めて彼の音楽と出会って以来、ずっとファンですドキドキ

 

彼の音楽は私にとって、とても特別なものであり、私の人生の宝物です音譜

 

Frankie Jさんの音楽によって、心が満たされますおねがい

今日も一日頑張ろうと思えますニコニコ

 

ですので、皆様にオススメさせて頂きましたウインク

 

最後までお読み頂きありがとうございますラブラブラブラブラブラブ

 

 

My favorite artist is Frankie J.

His new single is “Never Giving Up On You”.

 

His voice continue to fascinate people all over the world.

 

The new song is also very beautiful and 

I can feel deep love.

 

I watched the music video on repeat,

what I felt the most is that he is the only one who can convey love like this.

 

I have been one of his biggest fans since I got to know his music in 2005.

 

His music is very special and it’s my treasure of my life.

 

My heart is filled with love, and I can do my best every day by his music.

 

Because of that, I recommend his music to everyone.

 

Thank you very much for reading my blog.