Wedding blog... | 藤本恵理子オフィシャルブログ「Eriko's Diary」Powered by Ameba

藤本恵理子オフィシャルブログ「Eriko's Diary」Powered by Ameba

藤本恵理子オフィシャルブログ「Eriko's Diary」Powered by Ameba


{A74E273E-D25D-4C9F-97F5-E37B001F67B0:01}

スピーチは英語と日本語両方で行いました。
前日、バーベキューから帰って飲みに行くのをパスし英訳。
主人が日本語でもスピーチすると言い出したので、その手伝いとでてんてこまいでしたが、なんとか無事に間に合いました。
I did a speech in Japanese and in English.
Previous night, after coming back from rehearsal dinner, I skipped going out for drink, I made English speech.
Suddenly my husband decided to make a speech in Japanese, too so I was so busy!!
Finally, we made it!!



{840978B0-E002-416C-BDD6-E60D4F3E7E14:01}



メイドオブオーナー(友人代表)の大役を務めてくれたナオミちゃん。
ナオミちゃんもバージンロードを歩いてくれました。
Naomi did a great job as a maid of honer!! Thank you very much.She also walked virgin road.

{286ADB85-B247-45D1-84AE-0F09712CCFBB:01}


ちなみにナオちゃんは私がバージンロードを歩き出した時からボロボロと泣いていました。
思わず「(泣くの)はやっ!」と笑ってしまい、緊張も一気にほどけました。笑

アメリカと日本にそれぞれ住んでいる友達と家族が一同に集まる機会もなかなかないので、それだけで本当に嬉しかったです。
感謝の気持ちでいっぱいです。
一生の思い出となる最高の1日になりました。
本当にありがとう。

She cried as soon as I stared walking on the virgin road, I couldn't help smiling 'You've cried already!?lol' 
At first I was a little bit nervous though, she made me so relaxed.
It's very difficult for our family and friends who love in U.S. and Japan to gather at once, I'm very happy to make it.
I can't thank enough for coming to our wedding!!

{5A56C4F4-6DA0-40D1-96F5-7DC5BEA5325B:01}




Follow my Instagramラブラブ右矢印eriko_fujimoto_official
Official siteラブラブ右矢印officialsite