All my love is offered to you.
私の愛をすべてあなたに示します

It should turn out that there is it and please accept all.
それがあるとわかった上で、理解し、私のすべてを受け入れてください

You are liked truly.

あなたのことが本当に好きです

I want to be in a lifetime side from now on.
あなたとずっと一緒にいたいと思っています

You are loved.
愛しています

And many I'm sorry.
そして、たくさんごめんなさい


It is beautiful and transitory.
それは美しく、はかないもの

By the way, it is passionate and hatred is also induced.
時に情熱的で、憎悪も生む

Is love a crime?
愛は罪なのか

Are they disagreeable or the thing given from God?
いやそれとも神から与えられた物なのか

I am believed the latter and needed.
私はその後者を信じよう


Oh,God.
あぁ、神よ

The wonderful creature.
その素晴らしい創造物

Love which does not return to whom, either.
何者にもかえられない愛

It lives for love and lives for love.

愛の為に生きて、愛の為に生きる

And may not you die for love?

そして愛の為に死んでもいいではないか


Before allowing the love to the darling person in me.
私の中にある愛しき人への愛を許したまえ

As long as my existence is the love itself.
私の存在は愛そのものである限り
goi