RIP Ishikawa Shacho | エンセン井上オフィシャルブログ「大和魂」Poweed by Ameba

RIP Ishikawa Shacho

$エンセン井上オフィシャルブログ「大和魂」Poweed by Ameba

今日石川社長の天国に行かす日でした。 石川社長の笑顔と笑い声がエンセンの心に残ってるから今でもはっきり聞こえます。
Today I attended a ceremony to send Mr. Ishikawa's soul to heaven. I can still hear his laugh clearly.








$エンセン井上オフィシャルブログ「大和魂」Poweed by Ameba
$エンセン井上オフィシャルブログ「大和魂」Poweed by Ameba
今日石川社長の天国に行かす日でした。 石川社長の笑顔と笑い声がエンセンの心に残ってるから今でもはっきり聞こえます。
Today I attended a ceremony to send Mr. Ishikawa's soul to heaven. I can still hear his laugh clearly.




人が居なくなるとあの人の魂天国にいる。人の魂天国に行くと素晴らしい事。地球に会えないの寂しいけど居なくなった本人の事考えると喜ばないとね。
When someone dies they go to heaven. When they go to heaven its a wonderful thing. Its sad that we'll never be able to see him again but if we actually should be happy for him.




天国といると思うと社長がビル飲みながら笑いながらいっぱいいろんな話してる!石川社長が天国におさわぎしてると思う。
Thinking of him in Heaven I image him drinking beer and laughing out loud. He's having fun in Heaven.




地球に石川社長もう会わないのは寂しいけど未来には会います! その時まで心の中に社長の笑い声をいっぱい聞きます! Although we can't see him anymore but we will see him in the future.




石川社長ゆくり天国に楽しんで下さい。 R.I.P Mr.Ishikawa.





エンセン井上オフィシャルブログ「大和魂」Poweed by Ameba
エンセン井上オフィシャルブログ「大和魂」Poweed by Ameba
あと石川社長の息子から素敵なプレント貰いました。ありがとう!
I also got wonderful presents from Mr Ishikawa's son.