オトナな夜 | Emyliオフィシャルブログ『Emyli-diary』 powered by アメブロ

オトナな夜


昨日の夜は






クルージング・パーティーに






行ってきました!!!アップ






船 全体が






クラブ化してました!!!! (-_\)(/_-)三( ゚Д゚)






船の1階は






DJ マリエ!!







ノリノリでしたラブラブ!






2階では






DJ KANGOさん、






DJ KAZUNARIさん などがプレイ!! о(ж>▽<)y ☆






音楽にノリながら






シャンパンを






少しずつ 飲んで、






この燃えているように 輝く






東京の夜景を






眺めていました星空








そして






スペシャル・ライブで






HI-Dが登場!!!








カッコよすぎて、






最前列で 見てました (〃∇〃)






最後に、






船を下りる前に






みんなで パシャリ!






友達のリッキー、HI-D、そして女性軍








エミリにとっては






少し 






オトナな






夜でした恋の矢




xoxo.




x x x




went to a cruising party last night,

and i gotta tell you,

it was incredibly fantastic!!!

sexy DJ MARIE played on the first floor,

and DJ KANGO, DJ KAZUNARI, etc. spun some hot records on the second floor.

while floating to the edgy music with a glass of champagne in my hand,

i gazed into my home city, Tokyo,

and the Rainbow Bridge was as bright as ever.

my friend HI-D performed as a special guest,

and as always, he was lovely :)

we took a picture before getting off the ship--

my friend ricky, me, HI-D, and the girls.

i wanna go to another party like this again!!


xoxo.