誕生日!!! | Emyliオフィシャルブログ『Emyli-diary』 powered by アメブロ

誕生日!!!

イェス、




わたし、えみりは、




昨日の23日に





二十歳 になりました~!!!チョキチョキチョキ





やっとです!!!!о(ж>▽<)y ☆




ハッピー バースデー、




ありがとうございます (ノ◇≦。)ドキドキドキドキドキドキドキドキ




やっぱビッグ20なので、




パーティーしちゃいました~!!!ラブラブ!




大学、高校、そして小学校から知っている




仲の良い友達たちが




みんな来てくれました!!!




みんな ありがとうラブラブラブラブラブラブ






ステキな バースデー・キス をもらったりキスマーク





シャンパン!アップ をみんなで 飲んだり、






久しぶりに、 大好きな 私の振付師&ダンサーのみんなと 騒いだり、






思わず ケーキが持ち出された時に、 感動してしまったり (ノДT)





よく分からない カクテルを 勝手に 宣伝したりあせる




本当に 本当に




最高の誕生日でしたクラッカードンッ音譜




学校の友達以外で 遊びに来て下さった方々は、




私のヘアスタイリスト、




スタイリスト、




アレンジャーの方々、




現在 全米一位の 




プロのヨーヨープレイヤーの




安藤ジョン君 (信じられない 技を見せてくれました!!!叫びドキドキ)、




今 「ルーキーズ」 のドラマに出演している




城田優さんの お兄さん (彼もかなりの イケメンズです)、




でしたチョキ




プレゼントも、嬉しいことに! 




たくさんもらっちゃいましたラブラブ!




でも、一番 嬉しいプレゼントは、




ステキングの ファンの AKIRA さんからの




キャワイイ ネコ クッション かなラブラブ




AKIRA さん、thank you so much!!!ドキドキラブラブ




ということで、




忘れられない 誕生日になりました合格




グッバイ十代、




ハロー ツウェンティー!べーっだ!




これからも、頑張りまっする!!!チョキチョキチョキ




xoxo.



x x x



farewell 19,

heellllooooooooo 20!!!


yup, i turned 20 (finally) on april 23rd! :D


and i had the most amazing birthday EVER!! <3<3<3


all my good friends from college and those i went to high school with came :]

i got a sexy birthday kiss,

drank champagne with everyone (20 is the legal age in japan),

partied with my awesome choreographer & dancers,

busted out crying (didn't mean to!) when the big cake came to the table,

and randomly advertised an unidentified cocktail.

other people who came to the party were

-my hairstylist

-stylist

-trackmakers

-world's #1 professional yoyo player, John Ando (who performed his ineffably amazing skills), and

-the brother of the actor, Yu Shirota, from the japanese drama "rookies".


i got many presents, thank you to everyone!!!

i absolutely love them all,

but perhaps the best one is this cat cushion,

which i received today from a dear fan named AKIRA :]

thank you, AKIRA!


this was the best birthday i've ever had. :]

i'd like to thank all of my fans out there who have supported me all this time...

i'm gonna do my best to produce some awesome music,

so keep checking me out! ;)


love,

Emyli