クリスマス ソング。 | Emyliオフィシャルブログ『Emyli-diary』 powered by アメブロ

クリスマス ソング。

この寒い 冬の夜に


輝くイルミネーションを


窓から見つめてる


暗闇の中で一人


「私達」 のあの時代を思い出す


みんな 微笑んでいる


世界中が 喜んでいる


そして みんなは 寄り添う


あなたと 私 以外は・・・




クリスマス・タイムが一番


あなたがいなくて 寂しい


私の頭から あなたは離れない


他の季節が訪れても


私は大丈夫


だけど、クリスマスが来ると


あなたがいなくて 寂しくなる。



- "Miss You Most At Christmas Time" Mariah Carey




って これ 私 書いてませんよ~(笑)


マライア・キャリーの 大大大大好きな クリスマスソングを、


勝手に訳しちゃいました ( ̄ー☆


切なくて、聞くたびに マジ ウルウルしちゃう (ノ_・。)


今 ヘビロテ中!


みんなはクリスマス、どんな曲を聴いてるの?



x x x



i gaze out the window

this cold winter's night

at all of the twinkling lights

alone in the darkness

remembering when you were mine

everybody's smiling

the whole world is rejoicing

and everyone's embracing

except for you and i


baby i miss you

most at christmas time

and i can't get you

get you off my mind

every other season comes along

and i'm all right

but then i miss you

most at christmas time


- "Miss You Most At Christmas Time" by Mariah Carey



one of my favorite Christmas songs ever! this is an ineffably beautiful song..

i listen to this song over and over again every Christmas.

what do you guys listen to?


looooove.