ありがとうございました★ | Emyliオフィシャルブログ『Emyli-diary』 powered by アメブロ

ありがとうございました★

CLUB IKSPIARI でのライブ、楽しかったぜぇ!

遊びに来てくれた方々、ありがとうございましたー!

昨日はしっとり系でやったけど、

楽屋では・・・

待ち時間が長かったので、紙に落書きしたり、


紙だけじゃ物足りなくて、壁に落書きして、

私のアーティスト担当に グラサンと帽子を盗まれたり、


何気にワイルドに時間をつぶしていました ( ̄ー☆

多分 一番まともな写真はギター&ピアノをプレイして頂いた、

リーさんとの 2ショットかな (^▽^;)


リーさん、ありがとう!(≧▽≦)


まぁ こんな感じでしたー。


早くライブの報告しなくて、ゴメンね m(u_u)m

気をつけまぅす~



xxx



live at club ikspirari was great :D i had a great time on stage and backstage. i had ample time on my hands before the show so i doodled on paper, and since that wasn't enough i doodled on walls. for such bad behavior, my staff member forbid me from wearing my sunglasses and my hat (that i was gonna use on stage) and wore them himself.


anyway, the live was great, my musician man who played the piano and guitar was awesome, too. :]


wish u guys coulda been there! <3


xoxo.