Hi there. I had work today. My job role today was easy because Mizuki took me to an easy place for work. I appreciate it. So I got through my first week of work. After work, I came back home. Then, when I hung out the laundry, my house owner gave me chocolate cake. The owner's grandson had a birthday. It tasted good. She said that we were family, so don’t hold back. I was really happy. Also, the kids were so cute. I like them. I don’t work after tomorrow. I am looking forward to the holiday.

 

タイトル: 子供の誕生日に参加した

こんにちは。今日は仕事をしました。今日の仕事の役割は楽でした。なぜならミズキが私を簡単な場所に連れて行ってくれたからです。感謝しています。これで初めての仕事の週を乗り越えることができました。仕事の後、家に帰りました。それから洗濯物を干していると、家主がチョコレートケーキをくれました。家主の孫の誕生日でした。とても美味しかったです。彼女は「私たちは家族だから遠慮しないで」と言っていました。本当に嬉しかったです。また、子供たちはとても可愛かったです。彼らが好きです。明日仕事が終わった後は働かないので、休日が楽しみです。